Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kalle Anka finns nu i iPad

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-04 13:02

Lide gytt!

När jag växte upp så jobbade mossan på Hemmets Journal som var de som tryckte tidningen åt Serieförlaget. Därigenom fick man varenda tidning, pocket och annat under tiden hon jobbade där. Jag tror jag har alla pocket från nr 60 t o m 360-någonting

Jag har saknat Kalle Anka, det ska bli intressant att se hur han gör sig i digitalt format!

Nu måste de bara släppa alla gamla Carl Barks och Don Rosa till den.

  • Medlem
  • 2012-09-04 14:40

Får man rabatt som prenumerant på papperstidningen?

  • Medlem
  • 2012-09-04 14:39

Kimrin kanske vet?

Jag kan tycker det är fånigt att man inte kan ha alla sina Disneyserier i en app! T.ex. den som finns tidigare: App Store - Disney Comics

Kan ni inte höra med Egmont vad skillnaden är?
Positivt med KA appen är att den byter sida snyggare (DC byter halvvägs, hakar sig lite och kommer sen med nästa sida, irriterande).

Jag skulle vilja kunna få in alla KA pocket i en app/e-bok. Särskilt de äldre. KA från mitten av 90-talet och framåt ger jag inte mycket för.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2012-09-05 18:35
Ursprungligen av Capeman:

Jag skulle vilja kunna få in alla KA pocket i en app/e-bok. Särskilt de äldre. KA från mitten av 90-talet och framåt ger jag inte mycket för.

Jag hade dom 150 första KA pocket. Gav bort dom till en serietokig 12åring

Ursprungligen av Creops:

Jag hade dom 150 första KA pocket. Gav bort dom till en serietokig 12åring

Jag har ett liknande antal, men de tänker jag inte ge bort!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-09-05 11:10

Jag har en app som heter Tidningskiosk, är inte den till för sådant som Kalle Anka & Co?

  • Medlem
  • 2012-09-05 15:54

Det är till för sådant som säljs via AppStore, tex Sydsvenskan och DN.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2012-09-05 17:01

Hmmm...laddade ner appen och gratisnummren men fick krasch halvvägs genom ett nummer och när jag startat om appen var båda borta och jag var tvungen att ladda ner dem igen...:(

1
Bevaka tråden