Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes backup från iPhone normal?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-09-04 00:42

Tycker mina iPhone backups är lite konstiga. Backar upp / laddar telefonen ungefär. När jag kollar på restore backup, så är den sista backupen den 18/8 i listan. Därefter finns bara "Last backed up: Today 19.35" tex.

Det betyder att jag inte kan göra en återställning från tex. den 25/8 om jag vill.

Hur ser era ut? Ska det vara så?

Bifogar en dump om jag förklarat dåligt

Ja så ska det vara(är det hos mig iaf), jag tycker det är konstigt att du har en backup från 18/8 (om du inte har bytt namn på luren eller något?).
Jag har bara en backup som ligger med och "uppdateras" hela tiden.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-09-08 23:42
Ursprungligen av theplague:

Ja så ska det vara(är det hos mig iaf), jag tycker det är konstigt att du har en backup från 18/8 (om du inte har bytt namn på luren eller något?).
Jag har bara en backup som ligger med och "uppdateras" hela tiden.

Nu har mina SMS försvunnit igen. Någon fil är korrupt, eller så är det någon bug i iRealSMS kanske? Hur som helst. Eftersom backupen ska vara så, hur sjutton gör jag för att återställa telefonen från tex. den 6/9 vilket var den sista backupen jag tog innan SMS'en försvann? Som det ser ut nu (se ovan skärmdump) Kan jag bara välja den senaste beckupen, eller den från 15 augusti?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-04 10:51

Jag har också bara en backup som "uppdateras" hela tiden.

Jag får en ny sådan backup varenda gång det släppts ny iOS ver.

Ursprungligen av illerG:

Jag får en ny sådan backup varenda gång det släppts ny iOS ver.

Ja så kanske det är?

Naturligtvis är det iRealSMS som gör att det går åt skogen.

Kontakta utvecklarna så kanske dessa kan hjälpa dig.

Ja naturligtvis.
Och är nåt konstigt ska du alltid nämna att du kör jailbreak.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-09-09 18:15

Det förstår jag med Men fråga var om restore från backups. Jag kan inte välja en 2-4-5 dagar gammal backup att göra restore från vad jag förstår? Då den äldre backupen raderas varje gång en ny tas?

1
Bevaka tråden