Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook för iPhone snabbare i omarbetad version

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tyvärr dyker numera reklam upp emellan inläggen i nyhetsflödet. Inte bra...

Ursprungligen av Edin:

Tror du det så har du antagligen misstolkat något. Denna uppdatering berör många läsare och länken till App Store är en vanlig länk utan några konstigheter. Kontakta mig gärna om du har några funderingar eller synpunkter.

Carpelux menar troligen att det dyker upp reklam i flödet i Facebook-appen iom v. 5.0.

Ursprungligen av pmarriott:

Carpelux menar troligen att det dyker upp reklam i flödet i Facebook-appen iom v. 5.0.

Det var så som jag också tolkade det - men var det inte reklam redan innan?

Men det får vi räkna med - gratis och reklam eller betala för tjänsten och ingen reklam

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-08-24 10:14
Ursprungligen av pmarriott:

Carpelux menar troligen att det dyker upp reklam i flödet i Facebook-appen iom v. 5.0.

Då är jag med igen - tack! Vi får skylla på sömnbrist ;-). "Pages you may like" fanns där strax innan med om jag minns rätt så det skall inte vara nytt för denna version iallafall.

Om han menar "Pages you may like" eller vad det nu står, så fick jag upp den även innan 5.0.

Menar han någon annan reklam så har jag inte sett den än.

Citat:

capeman skrev:
Om han menar "Pages you may like" eller vad det nu står, så fick jag upp den även innan 5.0.

Menar han någon annan reklam så har jag inte sett den än.

Det är det jag menade. Jag har inte sett det förut så jag antog att var en nyhet.

Jag förstår att det är ett nödvändigt ont men likväl är det tråkigt. Antagligen ser vi bara början på en trend med ökande "reklaminslag" när marknaden börjar skrika om dålig lönsamhet så det är väl bara att gilla läget eller lämna skutan om det blir för enerverande.

Senast redigerat 2012-08-24 10:44

Jag har heller inte fått någon reklam. Däremot har det börjat smyga in sig reklam när jag inne på FB i webbläsaren.

Det vore ju trevligt om de även kunde lägga till funktionen dela, så att man kan dela andras inlägg, vilket det går när man är på facebook på webben.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-10-02 12:25

Det har ju blivit svårare att kopiera text ur appen, vilket är kass. Det går att kopiera ur meddelanden men inte på fler ställen så vitt jag vet.

1
Bevaka tråden