Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows på Mac: Fusion 5 släppt och Parallels 8 i september

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2012-08-23 18:03

Kul att man köpte Parallels 7 igår efter att ha tröttna på långsamma Fusion... Men får ju gratis uppgradering till Parallels 8 iaf

Ursprungligen av Adrian B:

...Priset för Fusion 5 är ungefär 360 kr (43,07 euro inklusive moms). Än så länge har VMware inte presenterat ett uppgraderingspris från tidigare versioner...

Där finns ett uppgraderingspris, men bara till "Fusion 5 Professional". Och det priset råkar också vara €43,07.

Jag väntar nog tills det dyker upp en uppgradering till den "vanliga" versionen.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2012-09-07 17:26
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Där finns ett uppgraderingspris, men bara till "Fusion 5 Professional". Och det priset råkar också vara €43,07.

Vart hittar du detta pris?

Ursprungligen av lensv:

Vart hittar du detta pris?

Det finns inte längre. Nu verkar priset ha ändrats till €44.99

Deras butik är väldigt konstig:
- Man kan köpa en fullversion av Fusion 5 Standard för €44.99
- Men det verkar inte finnas någon fullversion av Fusion 5 Professional.
- Man kan köpa en uppgradering från Fusion 3, 4 eller 5 till Fusion 5 Professional för €44.99
- Men jag hittar inget sätt att uppgradera från Fusion 3 eller 4 till Fusion 5 Standard.

Senast redigerat 2012-09-07 18:04
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2012-08-30 21:39

Uppgradering fick man idag. Kom snyggt i ett mail med download länk och ny nyckel utan en massa registreringar. Kundservice!

Jag fick också min uppgradering igår. Dessvärre fungerade den inte utan var så buggig att jag efter 11 timmars ominstallationer och andra försök att få det att funka gav upp och nedgraderade igen till 7:an. Vi får se om de kommer upp med en buggfix under de närmsta dagarna... deras kundsupport var helt överöst med andra supportförfrågningar, så det var nog inte bara jag som hade problem.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2012-09-07 18:20

Got it! Då var den inhandlad

Tack och trevlig helg!

1
Bevaka tråden