Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spillt rosévin på tangentbord

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Spillt vin på tagentbord. Allt fungerar, men vissa tangenter är sega eftersom det är klibbigt under knappen. Vad ska jag göra? Lämna in den och rengöra eller kan jag rengöra undersidan av knapparna själv?

Tack på förhand!

Det finns redan massor av trådar om detta. Du kan säkert hitta några bra tips där.

Här är ett exempel på en sökning:
https://www.google.se/search?q=spillt+site%3A99mac.se

har en early 2011 MBP med rödvin i sig som inte visar något liv alls, tänkte ha som projekt att få igång den, Digital Inn ville ha 10k ex moms för att laga den, enligt ifixit Installing MacBook Pro 15" Unibody Early 2011 Logic Board Replacement - iFixit så kostar ett nytt logic board 900dollar, ska se om jag kan få igång datorn som denna snubbe fick: How to unfuck red wine spillage on a MacBook Pro Logic board « Adam Ullstrom Blog

Ursprungligen av x3000gold:

Hej,
Spillt vin på tagentbord. Allt fungerar, men vissa tangenter är sega eftersom det är klibbigt under knappen. Vad ska jag göra? Lämna in den och rengöra eller kan jag rengöra undersidan av knapparna själv?
Tack på förhand!

Har du ett allrisk-tillägg på din hemförsäkring?

1
Bevaka tråden