Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppgraderingen för Office loopar samma installation flera gånger...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Stör mig på att det ibland inte går att installera uppgraderingarna för Office när man väl har hämtat hem dem, utan den fortsätter att loopa och kan inte installera uppgraderingarna. Bara nu imorse så loopade den 4 ggr innan jag avbröt uppgarderingen.

Någon som har nå tips?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2012-08-12 13:18

Den gjorde samma för mig.
Slutade med att jag laddade ner hela uppgraderingen som en fil och körde den. Efteråt fungerade uppdateringarna igen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-08-12 13:27

Är det Office 2008 du har? Den hade det problemet vet jag men 2011 har inte samma problem vad jag vet/upplevt.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-08-12 15:57

Tackar tackar, ska vi bara se vart man hittar denna så att man kan köra in uppgraderingarna!

Nix, fungerar Inte! Den fortsätter och loopa precis som förr...

Ursprungligen av g0tr00t:

Stör mig på att det ibland inte går att installera uppgraderingarna för Office när man väl har hämtat hem dem, utan den fortsätter att loopa och kan inte installera uppgraderingarna. Bara nu imorse så loopade den 4 ggr innan jag avbröt uppgarderingen.

Var med om exakt samma sak. Jag gissar att du kör Mountain Lion? Min teori är att programmet som ladda hem sedan inte kan köras pga Gatekeeper, men det är bara en gissning.

Jag laddade hem hela uppdatering av Office och körde den, precis som chubben skriver. Jag tror inte det räcker med att ladda hem AutoUpdate.

1
Bevaka tråden