Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur demontera stativet på IMac 20"?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-08-09 22:57

Försöker packa ner svärmors superfina IMac 20" från 2007 som jag just lagt upp på Tradera då hon aldrig kommit igång att använda den (92 år i år) men lyckas inte få av stativet. Har googlar runt någon timme utan att bli så klok, det verkar som om det inte skulle gå - men kan det verkligen vara så? Blir så svårt att packa den snyggt!

Japp, foten är en del av datorn

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-08-09 23:58

Suck... Men tack för bekräftelsen!

Ursprungligen av Pergul:

Suck... Men tack för bekräftelsen!

I sådana här fall är det perfekt med originalkartongen.

Ursprungligen av Pergul:

Försöker packa ner svärmors superfina IMac 20" från 2007 som jag just lagt upp på Tradera då hon aldrig kommit igång att använda den (92 år i år) men lyckas inte få av stativet. Har googlar runt någon timme utan att bli så klok, det verkar som om det inte skulle gå - men kan det verkligen vara så? Blir så svårt att packa den snyggt!

Så gamla tanter skall ha en iPad - perfekt.
Alltid tillgänglig, igång på en tiondels sekund, kolla upp, gör det man skall, sedan lägger man den ifrån sig.
Sätt ngt gummiskydd runt den.
Önskar jag hade pengarna över så jag kunde bju päronen på en iPad....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-08-13 22:30
Ursprungligen av Goflorp:

Så gamla tanter skall ha en iPad - perfekt.
Alltid tillgänglig, igång på en tiondels sekund, kolla upp, gör det man skall, sedan lägger man den ifrån sig.
Sätt ngt gummiskydd runt den.
Önskar jag hade pengarna över så jag kunde bju päronen på en iPad....

Du har så rätt - och hon har fått en iPad!
Inget trassel med start, konstig mus som inte lyder, behöva stappla iväg till ett särskit rum osv
Ipad är perfekt för gamlingar, funkar kanon

Blev glad och liksom varm inombords.

1
Bevaka tråden