Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 6: iPhone 3GS får delade bildströmmar och VIP-brevlåda

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • 2012-07-24 16:11

Hade hellre sett att iPhone 4 fått turn by turn i kartappen... men men för dom med dom där är det ju bra

Senast redigerat 2012-07-24 23:57
  • Medlem
  • /dev/null
  • 2012-07-24 23:27
Ursprungligen av LaHe:

Hade hellre sett att iPhone 4 fått turn by turn i kartappen... mem men för dom med dom där är det ju bra

Man kan ju hoppas att ett tweak utvecklas som låser upp den möjligheten, när jailbreak väl släpps till iOS 6. turn-by-turn kan ju inte vara så pass krävande, kan man tycka.

Nu har jag inte läst så noga, men betyder det också att kartappen inte ens kommer kunna rita ut rutten på kartan?

  • Avstängd
  • 2012-07-24 23:59
Ursprungligen av ToJa92:

Man kan ju hoppas att ett tweak utvecklas som låser upp den möjligheten, när jailbreak väl släpps till iOS 6. turn-by-turn kan ju inte vara så pass krävande, kan man tycka.

Nu har jag inte läst så noga, men betyder det också att kartappen inte ens kommer kunna rita ut rutten på kartan?

Nu vill jag iaf inte JB:a den, så hoppas fortfarande att det kommer i den slutgiltiga versionen.

Att rita rutten borde den väl göra precis som idag med 5.xx?

Jag lade till ett parti om framtiden för iPhone 3GS, eftersom det är intressant i sammanhanget.

  • Avstängd
  • 2012-07-24 19:46

Absolut rätt

Ja, turn by turn och att bara rita ut rutten är två olika saker. Klart det sistnämnda kommer att fungera även på iPhone 4.

1
Bevaka tråden