Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väska till en MBP 13''

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-07-17 19:54

Tja,

Söker en snygg "sleeve" eller en snygg väska till min nya MBP 13''. Har kollat överallt (känns det som) men hittar inget av intresse. Nån som har några tips om butiker eller hemsidor.

Tack på förhand
/Darek

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-07-18 09:25

Men fy i h-vete vas snygga! Blir att beställa en Grab Laptop Folio / Heritage på direkten!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-07-18 02:03

Tack, dom är snygga, men jag har nog fastnat för denna bags for MacBook > for MacBook 13 > scout 2 small laptop shoulder bag > STM Bags

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-07-18 08:51

Jag gillar Hard Graft som nämnts ovan för deras smarta lösningar. Även Ally Capelinno har en del snygga och praktiska väskor.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2012-07-18 10:05

Jag har själv en Freitag som jag tycker både är lite kul, cool och dessutom praktiskt oöm.

ZH_30789 | FREITAG

  • Avstängd
  • 2012-07-18 10:32

Jag kör med en lagom stor ryggsäcks-väska av oömt material som får plats med en 15"MBP + iPad + Iphone + lite sladdar å laddare + matlåda + annat som aTV + APExpOld mm småttigt. Köpt 2009 på Apple Stor.

Senast redigerat 2012-07-18 18:11

Finns bara ett märke för mig och det är Côte&Ciel

  • Avstängd
  • 2012-07-18 12:56
Ursprungligen av Brandylf:

Finns bara ett märke för mig och det är Côte&Ciel

Konstig sida, klicka på dom snygga anspråkslösa ryggsäckarna och kommer till dam-handväskor :-/

Ursprungligen av LaHe:

Konstig sida, klicka på dom snygga anspråkslösa ryggsäckarna och kommer till dam-handväskor :-/

Nej där kan jag hålla med dig, sidan är inte bra. Alla klick fungerar för mig, men tycker den är väldigt bökig.

  • Avstängd
  • 2012-07-18 18:10
Ursprungligen av Brandylf:

Nej där kan jag hålla med dig, sidan är inte bra. Alla klick fungerar för mig, men tycker den är väldigt bökig.

Ah... klicka på lilla bilden under den rörliga utan att läsa texten... textlänkarna på sidan tar mig dit jag vill

1
Bevaka tråden