Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu blev jag riktigt ledsen...

Tråden skapades och har fått 29 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

(för sur och ledsen är långt ifrån samma sak)

R.I.P. Marco Simoncelli

  • Medlem
  • 2011-10-23 14:29

Vila i frid.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-10-28 13:25

Måste sälja min ATV för att få råd att betala hyra, el mm. Gör mig ledsen då det blir svårt att sköta skogen utan. Det suger att ha varit sjuk så länge.

Jag kunde för allt i världen inte förstå vad din Apple TV hade med skogen att göra. Sen trillade den berömda poletten ned.

R.I.P. Guido Falaschi

Dan Weldon, Marco Simoncelli och nu Guido...

  • Medlem
  • Linköping
  • 2011-11-16 14:18

R.I.P. Jackie Leven, underbar skotsk sångare, ytterligare offer för cancer

Gilla = sympati

  • Medlem
  • 2012-04-05 20:37

Inte sur, men ledsen. Ferdinand Alexander Porsche, mannen bakom Porsche 911 lämnade oss i dag, 76 år gammal. R.I.P.

Idag dog Jim Marshall. RIP.

Ja, vilken dag... Både Jim Marshall och F.A. Porsche... Sorgligt. RIP.

BBC News - Guitar amp pioneer Jim Marshall dies aged 88
FA Porsche, designer of the 911, dead at 76

RIP Levon!

Min favorittrummis.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-04-23 08:14

Tvingas sitta på Miroi varje dag och göra inget :/

  • Medlem
  • 2012-04-29 16:23
Ursprungligen av MatsOlov:

Tvingas sitta på Miroi varje dag och göra inget :/

Det är det som är "utveckling" i Alliansens Sverige. (Beklagar hur illa systemen funkar)

Ursprungligen av Dalle:

Det är det som är "utveckling" i Alliansens Sverige. (Beklagar hur illa systemen funkar)

Ja, det var bättre innan Alliansen kom till makten.

Ursprungligen av keptang:

Ja, det var bättre innan Alliansen kom till makten.

Det var ju åtminstone något lägre arbetslöshet enligt statistik från SCB/Ekonomifakta.

Men vi ska förslagsvis hålla oss i från politiska diskussioner här.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Det var ju åtminstone något lägre arbetslöshet enligt statistik från SCB/Ekonomifakta.

Men vi ska förslagsvis hålla oss i från politiska diskussioner här.

Håller med.
Det har väl hänt lite i världsekonomin sen dess som kan påverka..

/EOM

Lee Richardson kommer att vara saknad av många. Jag har känt Lee och hans bror Craig sedan han var 8 år gammal då han körde på Eastbourne knattespeedwaybana. Lämnar efter sej fru och tre söner.

  • Medlem
  • 2012-05-19 19:29

Två åskådare dog och många fler skadades i dag i en rally-tävling i södra Frankrike. R.I.P

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-05-19 22:20

*om ovanstående* Usch.

Jag kommer ihåg hur det kunde se ut då jag i yngre år som åskådare följde med syrran som då var verksam inom rallysporten. Vissa i publiken hade verkligen noll koll och jag minns ett par tillfällen då jag med egna ögon såg hur de klarade sig på det berömda håret.

Nu vet jag inte hur dagens rallyolycka gått till och jag menar inte att lägga skuld på någon. Kanske var det bara ren jäkla otur. Men tragiskt är det iallafall.

R.I.P. Gareth Roberts

Gareth Roberts dies in Targa Florio crash/

  • Medlem
  • 2012-06-17 10:37

R.I.P Har det inte varit ovanligt mycket dödsolyckor inom motorsporten i år?

Ursprungligen av Dalle:

R.I.P Har det inte varit ovanligt mycket dödsolyckor inom motorsporten i år?

Fast det var ganska många då också. Bara Isle of Man TT hade 6 dödsoffer.

List of Snaefell Mountain Course fatal accidents - Wikipedia, the free encyclopedia

Jag tror inte det var någon som dog i år.

  • Medlem
  • 2012-07-03 16:12

Maria de Villota som är tredje-förare för Marussia skadades i dag mycket allvarligt. Nu svävar hon tydligen mellan liv och död. Hoppas för Guds skull att hon klarar sig!

Testförare i krasch

Ursprungligen av Dalle:

Maria de Villota som är tredje-förare för Marussia skadades i dag mycket allvarligt. Nu svävar hon tydligen mellan liv och död. Hoppas för Guds skull att hon klarar sig!

Testförare i krasch

Jag hörde det på jobbet (engelsk skitradio som spelar samma jävla musik hela tiden) nämnde detta och jag vet vem hon är då jag såg en intervju med henne, tror det var på Mobil 1 The Grid motorsports nyhets tv-serien.

Ursprungligen av Dalle:

Maria de Villota som är tredje-förare för Marussia skadades i dag mycket allvarligt. Nu svävar hon tydligen mellan liv och död. Hoppas för Guds skull att hon klarar sig!

Testförare i krasch

Känt för de flesta här kanske, F1-förare förlorade ögat - Formel 1 - Radiosporten

Ursprungligen av suddgummi:

Känt för de flesta här kanske, F1-förare förlorade ögat - Formel 1 - Radiosporten

Läste det, riktigt tråkigt.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

He's jamming with Dio. RIP Jon!

Lite vintage Jon Lord

1
Bevaka tråden