Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhoto startar inte efter ominstallation

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-07-01 12:42

Min hårddisk crashade och jag fick byta ut den och installera om OSX (lion nu, tidigare snöleopard). Jag tänkte sedan installera iPhoto, från iLife 11, men det fungerar inte. Installationen går som det ska, men jag får meddelandet "innan du öppnar iPhoto måste du uppdatera till den senaste versionen", men det finns inte uppdateringar att hämta. Jag har försökt att ominstallera, utan framgång. Jag har även försökt att ladda ner uppdateringen till 9.3, men den vill inte heller köra.

Ytterst tacksam för er hjälp.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-07-01 13:07

Jag har installerat iPhoto från skiva, hämtade just uppdateringen till 9.3 via App Store.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-07-01 13:11
  • Medlem
  • International user
  • 2012-07-01 13:43

Det står i den tråden att man inte kan uppdatera via App Store, men det kunde jag göra ändå. Programuppdatering sa att det inte fanns några uppdateringar.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-07-01 17:48

Jag installerade från skiva. Sedan uppdaterarde jag med 9.1-uppdateringen som jag laddade ner manuellt från apples sida. Därefter kunde jag starta det som vanligt, och den hittade 9.3 uppdateringen i programuppdateringar.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-09-04 17:32

Jag har 9.3.2 installerat, men om jag tittar i AppStore står det att den kostar 9.3.2.
Ska jag behöva betala för den igen om jag har installerat den från skiva tidigare?

1
Bevaka tråden