Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook "Timeline Remover" HELP!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Försöker bli kvitt Timeline på facebook men lyckas inte i Safari 5.1.4.
Kan någon hjälpa mig, eller är det så illa att det inte går?
Jag har lyckats i Firefox men när jag öppnar facebook i Safari så kvarstår bajsTidlinjen! grrr...
Tacksam för hjälp!:)
MVH Niclas,

Har du installerat tillägget i Safari också?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-06-29 14:25
Ursprungligen av niclasfoto:

Hej!
Försöker bli kvitt Timeline på facebook men lyckas inte i Safari 5.1.4.
Kan någon hjälpa mig, eller är det så illa att det inte går?
Jag har lyckats i Firefox men när jag öppnar facebook i Safari så kvarstår bajsTidlinjen! grrr...
Tacksam för hjälp!:)
MVH Niclas,

Den enda som inte ser din timeline kommer att vara just du. Alla andra som besöker den kommer att se den nya.

Hmm, nu ser det ut som att jag har lyckats.
De webläsare jag har idag (safari+firefox) visar den gamla versionen.
Men de andra ser alltså den nya, ändå. Hmm, får kolla upp det när frugan kommer hem å loggar på
Men men ,, alltid något vunnit när jag själv slipper se den där röran. Testade den där tidslinjen i över tre månader nu och blev ALDRIG van.

Slutade med att jag nästan slutade använda facebook faktiskt.
Kanske hade hade det varit bäst att vänja sig av med den skiten en gång för alla ..

Nu ger jag detta en chans.

Förlåt om jag låter neggo )

Ursprungligen av niclasfoto:

Men de andra ser alltså den nya, ändå. Hmm, får kolla upp det när frugan kommer hem å loggar på

Det är väll ändå mer än självklart att ändringar du gör i din browser påverkar hur DU ser sidan och inte hur någon annan ser sidan?

Alla kommer alltid att se din timeline, finns inget du kan göra åt det!

Är det ingen återvändo på timeline? Har flera vänner som inte har den, men de har gissningsvis å andra sidan aldrig haft den heller.

Ursprungligen av =JoNaZ=:

Det är väll ändå mer än självklart att ändringar du gör i din browser påverkar hur DU ser sidan och inte hur någon annan ser sidan?

Alla kommer alltid att se din timeline, finns inget du kan göra åt det!

Tycker jag inte alls är självklart .. även om jag förstår vad du menar.
Ser dessutom nu att när min fru loggar in på sin facebook via Safari så ser hon min nya (GAMLA) version av facebook.

Alltid kul att andra ser det ca likt man själv ser det, kan jag tycka. Men huvudsaken är att JAG slipper den nya.

Slutet gott allting gott...

1
Bevaka tråden