Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vem fixar till bildskärmar i Umeå?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-07-04 21:08

Nån som vet var man ska gå med en trasig bildskärm i Umeå? Har en 3 år gammal Apple 21-tum (ingen garanti kvar) som plötsligt visar blott en liten flimmrig spalt. Tips på bra serviceställen?

  • Medlem
  • TÄBY
  • 2003-07-04 21:36

Google är bra hjälp, har man tur hittar man vad det är för standarsfel på dom. Annars vet jag inte vilka som är bra på skärmar i stan

  • Medlem
  • 2003-07-04 21:47

Jag tror redan jag vet vad det är för fel, det är lite motstånd och grejsimojs som måste bytas. Frågan är vem som gör det billigt och bra, eller i alla fall bra.

  • Avstängd
  • 2003-07-05 12:58
Citat:

Skrevs ursprungligen av orat
Jag tror redan jag vet vad det är för fel, det är lite motstånd och grejsimojs som måste bytas. Frågan är vem som gör det billigt och bra, eller i alla fall bra.

Har ni inte TV Nisse i byn??

Citat:

Skrevs ursprungligen av Pirre
Har ni inte TV Nisse i byn??

byn.. haha

  • Medlem
  • 2003-07-05 13:44

Gud give att vi hade en TV-Nisse. Måhända fjompar jag mig, men sagda 21-tummare är, näst hustru och barn, min största ögonfröjd och jag drar mig till minnes en sunkig reparatör som i min ungdom förvandlade en förmodligen enkel färgTV-rep till en rafflande följetong. Varje nytt kapitek inleddes med undertecknad släpandes 35 kilo TV-as fram och tillbaka. 35 kilo är händelsevis vad monitorn väger och jag är för gammal för nytt skottspolande.

Den firman avled så småningom, men dess fummelhänta reparatörer kanske har spridit sig till andra lokaler där de oförtrutet arbetar vidare på civilisationens undergång.

Ring BG på TechnoIT så hjälper han dig...

  • Medlem
  • 2003-07-05 17:10

Tack Micke. Tänkte väl att man kunde lita på dig.

You are welcome...
Behöver fortfarande en olja 200 x 150

1
Bevaka tråden