Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Glad midsommar 99mac!

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vill önska er alla en solig och trevlig midsommar! Själv är jag med familjen i Jämtland. 19C och soligt. Dottern ska få dansa runt stången för första gången

Ursprungligen av Björnström:

Jag vill önska er alla en solig och trevlig midsommar! Själv är jag med familjen i Jämtland. 19C och soligt. Dottern ska få dansa runt stången för första gången

Glad midsommar till dig också, Martin! Hoppas familjen och du får en bra midsommar.

Instämmer!

Vi ska till Rånäs, min yngsta (3 år) är mest drivande för att få dansa, men ta det lugnt i en härlig Roslagsmiljö är inte fel.

Glad Midsommar alla!

Hoppas solen skiner på er.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2012-06-22 11:22

Glad midsommar!
Solen skiner på Värmdö iallafall...:)

Glad midsommar på er alla! Det regnar ymnigt i Eslöv, men jag ska nog kunna hålla jämn takt med snapsen.

Glad midsommar alla! I Malmö är vädret inget vidare, men det gör inget när man har öl.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-06-22 12:31

Glad midsommar! Må solen skina på edra hjässor små.

Glad Midsommar. Det blir en firre på grillen i afton!

  • Medlem
  • Prag
  • 2012-06-22 12:53

Glad midsommar! jag spenderar den på biblioteket i skolan sen ska jag på middag med tjejen och träffa hennes familj för första gången!
så: "lycka till Mikael"

  • Medlem
  • Prag
  • 2012-06-23 02:13
Ursprungligen av iMikee:

Glad midsommar! jag spenderar den på biblioteket i skolan sen ska jag på middag med tjejen och träffa hennes familj för första gången!
så: "lycka till Mikael"

Uppföljning: Mikael gjorde bra ifrån sig. Tjejen är brasilianska och hennes mamma pratar inte engelska men charmtroll som man är har man lärt sig artiga meningar på portugisiska. Slutade med att mamma bjöd på middagen och jag är bjuden ut igen i morgon. Bra dag idag.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-06-22 13:57

Glad midsommar på er alla!

Som Capeman sa så är vädret trist i Malmö, 16 grader och regn...men strunt i det, hoppas ni alla får ett fint midsommarfirande

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-06-22 13:58

Glad midsommar från soliga norrland. Blir inget firande för mig då jag jobbar i dag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-06-22 14:17

Glad midsommar från ett tyst Sthlm, massor av sol och folktomt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-06-22 14:50
Ursprungligen av stile:

Glad midsommar från ett tyst Sthlm, massor av sol och folktomt

Haha, det här la polisen upp på sin Twitter. När annars under året är Sthlm så tom som på midsommar? Är det likadant i alla städer, hur är det för er som bor i Malmö, Göteborg, Borlänge, Norrköping o.s.v?

  • Avstängd
  • Kungsholmen
  • 2012-06-22 16:53

Glad Midsommar. Jag ligger vid poolen.

  • Avstängd
  • 2012-06-22 18:47

Glad Midsommar på er alla!

Min nya granne (flyttade in tidigt i vår, vi bor i 100+ år gamla villor) har bestämt att vid midsommar så ska man ha partytält och spela musik så att alla som bor runtomkring tvingas höra dunka-dunka-dunka hela dagen, och antagligen hela kvällen/natten (då volymen kryper uppåt i takt med att promillehalten ökar).

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-06-22 20:17

Glad Midsommar alla goa 99mac:are. Här är det bara jag som firar Midsommar

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-06-22 21:41

Samma här...

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-06-22 23:00

Idag har jag hunnit med att fira inte bara midsommar, utan även jul och nyår! Med alla pinsamheter som hör där till. Men, på det stora hela så var firandet en riktigt bra tillställning.

Just hemkommen från grannen med äldsta dottern (5 år). Yngsta dottern (1 år) och frugan droppade av vid 21-tiden. Haft en mycket trevlig afton som började i ett partytält med gasolvärmare. Vid 19-tiden skingrades molnen och det blev värsta medelhavskänslan med vindstilla, sol och skön värme. Sen hoppade vi allihop i utomhus-jacuzzin. Sill, potatis och snaps. Lite jordgubbar på det och en trevlig whisky.

Grannen var inte alls så högljud som jag trodde han skulle vara, jag har fått en bättre granne än den förra.

Helt ok med en mulen halvblöt midsommardag om det inte vore för uttråkade barn...

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2012-06-23 12:57

Skönt när man överraskas positivt och ens värsta farhågor inte infrias

1
Bevaka tråden