Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Voddler Vnet hur får man bort det?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Var inne och kollade i aktivitetsfönstret och såg denna sträng ligga och processa

2012-06-13 12:59:45,974 com.voddler.vnet: 2012-06-13T10:59:45 vn_discovery ERR (/Users/christoffernordvall/osx/voddler_net_source/vnet/../framework/nat/discovery.c,233) S_sendDis: Could not connect to any unNAT nodes, will try from beginning
Den håller på hela tiden.. och undrar hur man får bort den? Någon som vet?
Har inga voddlerfiler kvar..
Tack på förhand

Döda processen i aktivitetshanteraren. Sedan går du in i systeminställningar, users, login items och där tar du bort allt vad Voddler och Vnet heter. Har också blivit galen på detta. Gillade Voddler och ville verkligen ha det, men man kan inte ha en liten sån där i bakgrunden som drar igång automatiskt. Tänk om man är utomlands och kör över sitt mobila bredband, det kan ju bli hur dyrt som helst.

Avslutar vnetprocessen men den bara startar igen..Och kan inte hitta någon voddler eller vnet filer.. Så jobbigt har mailat voddler men ingen kontakt ännu. helt sjukt..

  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-06-13 13:34

Har Voddler kvar den skiten än? I början hade de problem att den låg igång hela tiden, vilket som pmarriot nämner, drabbade många med mobilt bredbands osv. Har för mig att de gjorde några uppdateringar mm, men jag lade ner Voddler (Mac) då.
Voddlers egna avinstallationsdel gav inte mycket heller: Voddler Help - Uninstall Voddler men gissarpå att du provat det redan?
Kan vara värt att prova att installera applikationen igen för att direkt avinstallera den.

Uninstall Voddler from your Mac:

  1. Click on the voddlernet icon in your upper taskbar

  2. Choose Admin

  3. Choose Uninstall

Nu så fixade jag det.. Jag installerade på nytt och efter det avinstallerade..Och nu är Vnet borta Underbart..Tack alla

1
Bevaka tråden