• Medlem
  • Vattholma
  • 2012-06-11 13:06

Jag tyckte det passade bra här i loungen, om någon anser att det borde ligga under Digital Fotografi eller någon annan forumkategori får ni gärna flytta på den.

Jag har äntligen kommit till skott och nu är det officiellt även om bilderna har hängt uppe på plats en bra tid nu.
Jag har nio stycken bilder som hänger på väggen i ett showroom hos Porsche Center i Smista strax utanför Stockholm.
Utskrifterna är 100x70cm utskrivna hos Crimson och jag får säga att jag är imponerad av vad man kan klämma ut ur en gammal Nikon D3. Den är iofs inbytt mot en D4 i dag men ändock.

Så jag välkomnar motorsportsintresserade, icke motorsportsintresserade, pixelpeepers samt även övriga världen att ta en titt.

Ta en titt här för att få en liten glimt av vad som bjuds: Exhibition of my Carrera World Cup pictures from Nürburgring 2011

Adressen är:
Porsche Center
Smista allé
141 70 Segeltorp

Sist men inte minst så skulle jag bli väldigt glad om du/ni/allihopa kunde hjälpa mig att sprida ordet vare sig det gäller via sociala medier som twitter, facebook eller google+ med mera eller om ni hellre använder er av djungeltelegrafen.

All hjälp uppskattas!

/Patrik