Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vem får återbetalat för supporter och vem får ej?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon gräns på vad som är rimligt om man får några pengar åter eller ej på en tjänst som nu Sweclockers stänger ner?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2012-05-27 15:35

Hur vore det om folk läser det som redan skrivits. Sitter ner i båten och ta det lugnt.

http://www.99.se/nyhetskommentarer/295368-artikel-lange-leve-99mac-9.html#post2075926

Edin skriver:

Det stämmer! Inte hunnit gå ut med information kring detta än med vi fick tillgång till Paypalkontot som detta var kopplat till idag och gjorde återbetalningar 2 månader bakåt (längre gick ej). Resten får vi hantera separat om det skulle vara så att någon inte fått sin återbetalning, men betalt för en framtida Supporter-period.

Ursprungligen av Mija:

Hur vore det om folk läser det som redan skrivits.

Jag läste den. Och där står 2 månader tillbaka.

Dessutom står där att vi bör ta det i feedback forumet för att göra det lättare att läsa.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2012-05-27 15:39
Ursprungligen av illerG:

Jag läste den. Och där står 2 månader tillbaka.

Lite mer står det väl?

"Resten får vi hantera separat om det skulle vara så att någon inte fått sin återbetalning, men betalt för en framtida Supporter-period."

Ursprungligen av Mija:

Lite mer står det väl?

Och mer därtill

"Supporter-kontona fasas ut helt och återbetalning har skett (se inlägget ovan ditt senaste). Hänvisar tills vidare till följande inlägg: http://www.99.se/nyhetskommentarer/2...ml#post2075788. Ställ gärna frågor i feedback-forumet så blir det lättare för oss att se och svara."

Det här är på mitt sätt en lite finare väg att gå än att stå och skrika "Hey! jag har inte fått några återbetalade pengar".

Dessutom vill jag veta var gränsen går. Är den runt 2 månader eller är det oberoende hur många eller få månader som är kvar?

Gränsen är satt vid två månader eftersom att det inte gick att göra återbetalnignar längre tillbaks i tiden, precis som Edin skrev i den andra tråden. Det är alltså inte godtyckligt satt av oss, hade vi kunnat återbetala till alla med aktiv prenumeration oavsett betalningsdatum hade vi självklart redan gjort det. Nu får vi istället, som tidigare skrivits, hantera dessa undantagsfall separat. Eftersom att det är din personliga prenumeration det handlar om rekommenderar jag att du kontaktar Edin med ett privat meddelande så att du kan få hjälp med återbetalningen. Det gäller för alla som eventuellt inte har fått återbetalningen.

Eftersom att detta är ett privat ärende låser jag tråden.

1
Bevaka tråden