Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur människor uppfattar Apple

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Vi är några studenter på Stockholms universitet som skriver en uppsats om hur människor uppfattar Apple.
Vi håller just nu på att göra en enkätundersökning, och skulle uppskatta ert bidrag.
Ni går bara in på den här länken och besvara på nio frågor. Självklart får ni vara anonyma.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dC1mZl9tT2Fma3FaVEFYbkNtQVk3VUE6MQ

Tack för er medverkan!

Uppskattas om ni återkommer till tråden med ert resultat när undersökningen är avslutad.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-05-23 18:17
Ursprungligen av keptang:

Uppskattas om ni återkommer till tråden med ert resultat när undersökningen är avslutad.

Min lilla undersökning unders?kning site:99.se - Google Search pekar på att chansen minimal till återkoppling på undersökningar postade på 99. Undtantaget är väl Donna & Susannas iPad undersökning som leder vad gäller återkoppling till undersökning.

Ursprungligen av reboot81:

Min lilla undersökning unders?kning site:99.se - Google Search pekar på att chansen minimal till återkoppling på undersökningar postade på 99. Undtantaget är väl Donna & Susannas iPad undersökning som leder vad gäller återkoppling till undersökning.

Håller med, och inte ens på den sistnämnda fick vi reda på resultatet om jag minns rätt. Jag håller hoppet uppe för denna.

Fråga 5 går inte att svara på. Apple GÖR PC.
Börja skriva ner tillverkare istället:
Dell
Compaq
Asus
Acer

Osv.

Ursprungligen av PeeMaN:

Fråga 5 går inte att svara på. Apple ÄR en PC.
Börja skriva ner tillverkare istället:
Dell
Compaq
Asus
Acer

Osv.

Eller operativsystem. Komponenterna i burkarna är samma, och allihop är PC's.

Ursprungligen av keptang:

Eller operativsystem. Komponenterna i burkarna är samma, och allihop är PC's.

Håller med. Operativsystem är bättre som alternativ:

Mitt förslag till svarsalternativ:
- Mac OS X
- Windows
- Linux
- iOS
- Android
- annat

Det finns säkert en hel del som numera har en surfplatta som sin huvudsakliga "dator". Därför tog jag med iOS och Android.

Eller så har man bara:
- Mac OS X
- Windows
- annat

Om man har en skala (se fråga 6), så bör man tydliggöra åt vilket håll skalan går.

"Stämmer in helt" - är det 1 eller 5?
"Stämmer inte alls in" - är det 1 eller 5?

Och varför ligger "Vet ej"-alternativet som en egen fråga? Varför är det inte ett alternativ redan i fråga 6?

1
Bevaka tråden