Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Registrera serienummer till Coda

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2012-05-15 16:13

Jag har köpt Coda efter att ha kört testversionen. Har fått serienummer, men när jag försöker registrera det får jag veta att det är ogiltigt. Har kontaktat supporten som ser att serienumret är ok och att det registrerats hos dom, men informationen kommer inte tillbaka till min installation. Fick tipset att kolla brandvägg, men den är avslagen. Hade liknande problem med Indesign och fick då hjälp av Adobe att modifiera hosts filen, vilket enligt Coda inte skulle ha nån påverkan efter att dom granskat den. Någon som har nåt tips om vad som kan vara fel???

Ursprungligen av Tisas:

Jag har köpt Coda efter att ha kört testversionen. Har fått serienummer, men när jag försöker registrera det får jag veta att det är ogiltigt. Har kontaktat supporten som ser att serienumret är ok och att det registrerats hos dom, men informationen kommer inte tillbaka till min installation. Fick tipset att kolla brandvägg, men den är avslagen. Hade liknande problem med Indesign och fick då hjälp av Adobe att modifiera hosts filen, vilket enligt Coda inte skulle ha nån påverkan efter att dom granskat den. Någon som har nåt tips om vad som kan vara fel???

Testa AppZapper kanske på Coda ... kanske ligger något annat kvar och skräppar ... eller kör du med little snitch ? kanske du blockat så den inte kan ringa hem ??

1
Bevaka tråden