Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa RENA faktureringsprogrammet?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Använder sen några år Billable för att skicka fakturor. Hyfsat nöjd men sugen på att byta. Grejen är att jag anlitar både redovisningsbyrå och revisor externt, och inte har det minsta behov av något tyngre program för företagande, utan alltså ett program som gör en enda sak, nämligen fakturor – skapar snygga sådana, håller reda på allt från uppdragsgivare till momssatser och har funktioner så att man mejla/skriva ut fakturorna inifrån programmet.

Så, någon som kan tipsa om något i stället för Billable?

Jag har ganska nyligen utvecklat Hejfaktura.se och det vill jag ju självklart att du ska testa

Jag har hört bra saker om Atlas Invoice, webbaserad fakturering - fakturera smartare så testa det också om du har mer avancerade behov.

mvh
Matti

The Invoice Machine kör jag för mina (väldigt små) behov, och det funkar fint.

Kolla på Billings. Finns en app till iPhone som synkar med programmet på macen. Lite krångligt att komma igång med dock, kan jag tycka.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-05-14 18:11

Kör ett program som heter On the job.
Funkar bra och är snyggt.

Inte direkt rent som du vill ha det, men grymt nöjd med det och det är iOrdning!

JFS Fakturering kanske kan vara ett alternativ, gratis, väl fungerande och enkelt.

Gratisprogram - JFS Administration, JFS Fakturering och JFS Bokfring

Fakturera Enkelt är ett bra alternativ för att enkelt göra fakturor på din Ipad eller Iphone, du kan ställa in så den skickar bokföringsundelag direkt till din reovisningsbyrå också.

http://adaro.se/produkter/fakturera-enkelt/

Kör ett Perl-script som bygger PDF:er från en LaTeX-mall. Behöver inte vara mer avancerat än så om allt du vill göra är fakturering.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-29 22:18

Jag slår gärna ett slag för Billings.

Man betalar up front för en riktig app som gör det enkelt att logga tid/artiklar under olika kunder och projekt och skicka prydliga fakturor.

1
Bevaka tråden