Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Quicktime och preference, bara på pro?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2012-05-04 18:51

Hej. Detta känns väldigt newbie fråga men jag hittar inte redigt något bra svar.

Jag skulle spela in min skärm och såg att det gick att göra i quicktime vilket fick mig att undersöka den lite mer. Nu är jag väldigt undrande men finns det inte några inställningar jag kan göra för den? Måste jag uppdatera till Pro för att kunna ställa in saker? Jag har inte haft mac så länge så att jag vet hur det fungera/fungerat med quicktime spelaren nu/innan.

Tack för era svar

QT Pro finns väl inte ens längre om jag minns rätt.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-05-04 20:21
Ursprungligen av marcushedenstrom:

QT Pro finns väl inte ens längre om jag minns rätt.

Innan Lion installerade jag QT7 och gjorde en Pro av den. Finns kvar och funkar i Lion.

Ursprungligen av filuren:

Innan Lion installerade jag QT7 och gjorde en Pro av den. Finns kvar och funkar i Lion.

Ja, men den spelar inte in skärmen, och det finns fortfarande ingen Quicktime Player X Pro.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-05-04 20:37

Stämmer och stämmer. Men QT Pro finns, vilket jag svarade på. Nu vet jag inte om vi hjälper TS längre, dock.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2012-05-06 12:11

men hur funkar det kan jag ändra inställningar i QT som vilka mappar som ska användas vid inspelning av skärm och hur jag ställer in vilken ljudkälla jag ska använda? btw nope jag blev bara mer förvirrad av era svar ne jag är med på vad ni menar, den är inte längre officiell men finns fortfarande och går att installera.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2012-05-06 18:41

nevermind hittade det

1
Bevaka tråden