Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny arbetskompis

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så i fredags kom den här lilla godingen!

MBP 15 med följande specs.

Intel Core i7 @ 2,4GHz
16GB ram
512GB SSD
15'' Hi-Res @ 1680x1050

Det ska bli ett nöje att arbeta med den.

Hej Grenhall

MacBook Pro är helt underbara maskiner som gör jobbet lätt. Har själv en MBP mid 2010 modell och är mycket nöjd. Du kommer ha flera fina stunder med din MacBook Pro framöver ska du se. Får man fråga vad du ska använda din dator till?

  • Medlem
  • International user
  • 2012-04-22 21:27

Jag är grymt avundsjuk! Har varit en knapptryckning från att beställa samma konfiguration, men avvaktat för en nyare modell. Fattar inte varför, går ju inte bli missnöjd med den nuvarande modellen!

Kanske köper en i veckan jag med, om man inte hör något om ny modell. Anyways, grattis till en underbar maskin!

Jag arbetar med design och animation. Ram:en är efterinsatt om ni undrar varför man inte kan beställa 16GB på Apples sida. Men alla inbitna vet ju det.

Har 15'' i7 hemma sedan tidigare så jag vet att dom är bra. Men nu är det ju till jobbet. Känns skönt att få byta från Dell med Win XP till detta.

Bra val .. fick mig en nostalgi när jag läste ditt inlägg hur jag kände för några år sedan när jag fick min 17" Unibody Antiglare (Till vänster på bilden) med SSD (Till höger var min gammla 17" tummare)

1
Bevaka tråden