Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fitnessprogram

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-05 01:47

Hallåj
Efter ha sprungit på gym ett tag så skulle det vara fint med ett program som håller koll på ens förbättringar. Vet att det finns en uppsjö av fitness program till windows men jag har inte koll på vad det finns för OSX. Har hittat http://www.workoutware.com som verkar vara helt okej. Dock tänkte jag höra om någon har något tips på fler alternativ.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2006-02-05 10:22

Har själv varit i din sits ett tag men jag har ännu inte hittat något program till OS X som jag tycker funkar bra. Jag har därför bestämt mig för att skriva ett eget, hör av mig när det är klart

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-29 00:30

Tar upp denna tråd igen.
Är det någon som hittat något nytt på denna front, jag kör en app i iPhonen "THI personal trainer "men skulle gärna kunna lägga över det på en dator? Känns konstigt att det inte finns mer på denna front, då det finns en jävla massa apps till telefonen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-04-22 21:32

Väcker en gammal tråd, kan tipsa om detta: JEFIT- Best Android and iPhone Workout App, Bodybuilding App.| Best Workout Tracking System finns som App som sedan synkas med webb.

1
Bevaka tråden