Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man köpa enstaka laddningsadapter?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sandviken
  • 2012-04-11 19:26

Hej, undrar om det är någon som vet något ställe man enbart kan köpa laddningsadapter till magsafe? Alltså bara själva kontakten som man klickar på adaptern/laddaren. I mitt fall är intresset för Australien och Nya Zeelands vägguttag.

Tack på förhand!

  • Medlem
  • Sandviken
  • 2012-04-11 20:03

Glömde att nämna att jag hade kollat på de, men jag känner att de där var aningen overkill när jag bara behöver en av grejerna som finns i det där paketet.

Köp en när du kommer fram kanske? Jag har varit i Apple Store i Sydney, den är rätt trevlig. Kommer du till Auckland först så har du Ubertec som är en Premium Reseller. Annars kanske eBay vore något.

Räcker det inte med en reseadapter?
Reseadapter

  • Medlem
  • Sandviken
  • 2012-04-11 20:20

Okej tack för tipset!
Jag har hört att vissa reseadaptrar inte alltid fungerar till att ladda datorer, men det kanske bara är en skröna ?

Ursprungligen av musicG:

Okej tack för tipset!
Jag har hört att vissa reseadaptrar inte alltid fungerar till att ladda datorer, men det kanske bara är en skröna ?

De kan glappa ganska påtagligt, ja. Åtminstone i amerikanska vägguttag.

När jag var där hade jag bara en vanlig adapter som man kan köpa överallt för att ladda min MacBook och iPod.

  • Medlem
  • Sandviken
  • 2012-04-11 20:26

Okej men dåså, då är det inget problem!

1
Bevaka tråden