Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har något testat trådlösa laddningsstationer?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Min familj erhåller 4 iPhone och 1 iPad och våra kablar är lite överallt. Min fråga är ifall någon har testat sådana trådlösa laddningstationer? Några ni rekommendera?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-04-07 08:04

Jag fick en liten platta som bara är till för en iPhone, i födelsedagspresent, från Teknikmagasinet (köpt där, inte de som gav mej den). Den funkar kalas, men kräver då förstås ett speciellt fodral som innehåller en tunn skiva som "suger åt sej" laddströmmen från plattan. Funkar mycket bra, tar inte märkbart längre tid att ladda med den.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-04-07 08:43
Ursprungligen av kenjon:

Jag fick en liten platta som bara är till för en iPhone, i födelsedagspresent, från Teknikmagasinet (köpt där, inte de som gav mej den). Den funkar kalas, men kräver då förstås ett speciellt fodral som innehåller en tunn skiva som "suger åt sej" laddströmmen från plattan. Funkar mycket bra, tar inte märkbart längre tid att ladda med den.

Så, kopplar du den tunna skivan till iPhones multikontakt?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-04-07 09:28

Precis, den tunna plattan ligger inne i fodralet, och kopplas till dockkontakten.
Teknikmagasinet, meningen med livet - Gadgets och hemelektronik, sök på

iZound iPhone 4 Wireless Charger

De håller på att ta den ur sortimentet skriver de.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-04-08 11:59

Jo, såg det, så det gäller att skynda sej

1
Bevaka tråden