Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Plex Media Server - Nu med DLNA-stöd.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så för någon vecka sedan så var jag lite väl snabb att säga att PMS med DLNA-stöd hade släppts. Det visade sig att den bara hade släppts som intern alpha-version. Nu har vi testat den internt i några veckor, och den har tagit steget till beta, och ni har nu möjlighet att ladda hem och testa den.
För att ladda hem den till OSX så går ni hit och scrollar ned en liten bit: Download Plex for Mac
Har ni någon annan plattform så är det bara att besöka denna adress: Get Plex!

Vad vi vet är att det fungerar bra för Playstation 3 och XBOX360, men det finns en triljard med enheter som stödjer någon form av DLNA så chansen finns att det fungerar för många andra enheter.

Elan har skrivit en bra blogpost om denna beta som jag rekommenderar att ni alla läser: Plex » This ain’t your grandfather’s DLNA

Är det "bara" DLNA som är nytt i denna beta? Inga övriga buggfixar etc? Använder själv inte DLNA men en rappare eller mer stabil PMS har jag inget emot

Ursprungligen av barbapappa_86:

Är det "bara" DLNA som är nytt i denna beta? Inga övriga buggfixar etc? Använder själv inte DLNA men en rappare eller mer stabil PMS har jag inget emot

Det är i stort sett bara DLNA för just denna beta. Men lite fundersam blir jag: Vad har du för stabilitetsproblem med dagens PMS?

Ursprungligen av Daniel Eriksson:

Det är i stort sett bara DLNA för just denna beta. Men lite fundersam blir jag: Vad har du för stabilitetsproblem med dagens PMS?

Nej, egentligen inga. Har tänket "saker kan alltid bli bättre".

1
Bevaka tråden