Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Utökad medlemsinfo vid inlägg

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tänkte lägga till ett par texter i profilen som syns vid varje inlägg. Så här ser det ut nu:

----------

mattan
Medlem

Registrerad: Dec 2001
Från: Jakarta
Inlägg: 975
Offline
---------

mattan
Medlem
Stödmedlem

Registrerad: Dec 2001
Från: Jakarta
Inlägg: 975
Kör: Powerbook 15"

Offline

-------

Vad tror ni? Fler fält?

Bara det inte blir grötigt.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Andersson
Bara det inte blir grötigt.

Jag håller med. Jag ska testa runt lite och se hur det ser bäst ut.

Det hade varit kul att se vilken macmodell folk använder och så tycker jag att det gäng som faktiskt hjälper till att finansiera driften och utvecklingen av 99mac.com med privata stålars ska få cred för det.

  • Oregistrerad
  • 2003-06-29 14:31

Vore även praktiskt om det gick att välja fler än en mac

Det tycker jag låter som en bra idé. Det bör testas för att se om det inte blir alltför packat med text för att det ska se bra ut. Man bör kunna välja själv ifall det ska synas om man är stödmedlem eller ej, när man är det.

Att kunna lista fler än en dator tror jag inte på dock, det kan bli alltför rörigt i längden. Detta får vi som sagt testa!

  • Oregistrerad
  • 2003-06-30 13:23
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
...och så tycker jag att det gäng som faktiskt hjälper till att finansiera driften och utvecklingen av 99mac.com med privata stålars ska få cred för det...

Kan dom inte få sitt namn i guld
[Jag får väl fortsätta ha svart namn för den insamlingen har jag nog missat...]

  • Medlem
  • Gävle
  • 2003-06-30 13:55

Kan du inte göra så att den automatiskt känner av vilken typ av dator man för tillfället sitter vid och visar det?

1
Bevaka tråden