Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vågar jag köpa Airport Express?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Airport Express hårdvara har sett likadan ut sen 2008, är ganska gammalt i it branschen.

Vågar man köpa en eller tror ni Apple kommer att släppa en ny modell inom en snar framtid?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2012-03-18 11:55

Macbook Pro har också sett likadan ut sedan 2008.

Expressen har uppdaterats flera gånger de senaste åren, så tekniken är det inget fel på. Köp!

Edit: Rent funktionsmässigt finns det inte så mycket att uppdatera. Den tar emot ljud via AirPlay, och det gör det helt utan problem. Hur den presterar som basstation vet jag dock inte, då jag har en Extreme för det ändamålet, men om det främst är AirPlay du är ute efter så är det ett givet köp.

Ursprungligen av Vassius:

Macbook Pro har också sett likadan ut sedan 2008.

Expressen har uppdaterats flera gånger de senaste åren, så tekniken är det inget fel på. Köp!

Edit: Rent funktionsmässigt finns det inte så mycket att uppdatera. Den tar emot ljud via AirPlay, och det gör det helt utan problem. Hur den presterar som basstation vet jag dock inte, då jag har en Extreme för det ändamålet, men om det främst är AirPlay du är ute efter så är det ett givet köp.

Tänkte ha den som extra antenn för att få mer fart på mitt wifi hemma. Försöker få AirPlay att fungera bättre till min ATV3.

Beror på om du behöver Expressen nu eller kan vänta, grejer är väl på gång.
Jag väntar men har redan airport som täcker, men skulle behöva uppgradera och någon express till, men väntar på ac.
Apple working to adopt 802.11ac 5G Gigabit WiFi this year

Ursprungligen av panther:

Beror på om du behöver Expressen nu eller kan vänta, grejer är väl på gång.
Jag väntar men har redan airport som täcker, men skulle behöva uppgradera och någon express till, men väntar på ac.
Apple working to adopt 802.11ac 5G Gigabit WiFi this year

Det blev en ny Airport Extreme istället som hamnar mitt i vardags rummet, kommer att göra susen. Släpper Apple en ny snart så åker denna ut på Tradera.

1
Bevaka tråden