Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

OS X 10.8 Mountain Lion släpps överraskande till utvecklare

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den är ju en månad gammal?

Ursprungligen av jurassic579:

Den är ju en månad gammal?

Ja, här var det något som gick fel.
Och fortfarande, Adrian, varför kan du inte lägga in artikelns content i dessa trådar? Kan andra så kan du.

En-posters trådar med en länk till en artikel är rätt så irriterande.

Ursprungligen av keptang:

Ja, här var det något som gick fel.
Och fortfarande, Adrian, varför kan du inte lägga in artikelns content i dessa trådar? Kan andra så kan du.

En-posters trådar med en länk till en artikel är rätt så irriterande.

Hear hear!

Ursprungligen av keptang:

Ja, här var det något som gick fel.

Jag har ingen aning om varför den här tråden dykt upp, det är ju som ni skriver en gammal artikel.

Ursprungligen av keptang:

Och fortfarande, Adrian, varför kan du inte lägga in artikelns content i dessa trådar? Kan andra så kan du.

En-posters trådar med en länk till en artikel är rätt så irriterande.

vB:s CMS är skild från forumet på ett sätt som inte är helt smidigt. Dessa kommentarstrådar skapas automatiskt av systemet, jag bara skriver min artikel och så kopplas det en tråd till den. Egentligen ska man aldrig se den utan det ska bara visas som kommentarer under artikeln men vi har hackat vB lite för att få ut kommentarerna som vanliga trådar också, så man kan se dem på dagens aktiva etc.

Det går förstås att manuellt klippa och kopiera hela artikeln varje gång, men det blir rätt mycket merarbete och är upplagt för problem. Jag skulle helst se att det automatiskt skedde istället, så hela artikeln kopierades till tråden, vet inte om det är tekniskt möjligt* dock i dagsläget.

(* = Det mesta är förstås tekniskt möjligt om man bara har tid och resurser, men inom ramarna för hur mycket jobb det är och hur mycket man måste hacka vB, menar jag.)

Eller är det dettas som menades? Ny frhandsversion av Mountain Lion - MacWorld

1
Bevaka tråden