Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur spara Safaris bokmärken?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en iMac ? 10.6.8 Safari 5.1.4 som fungerar dåligt på ATGs hemsida. Fått rådet att installera en ny Safari vill ha kvar bokmärkena " kan ej Engelska", har hittat något som heter Bookmarks.plist,finns dom där? Kan jag kopiera detta lägga det på skrivbordet sedan lägga tillbaka i den nya? Har ett program som heter App Cleaner kan jag dra Safari till denna för att få bort allt,eller direkt till papperskorgen?
Tacksam för hjälp.

Safari 5.1.4 är den senaste så nyare än så kan det nog inte bli.
Om du har problem med Safari så prova någon annan webbläsare som Firefox eller Google Chrome. Båda finns på svenska. Googla på "firefox" eller "Google Chrome" så är jag ganska säker på att du landar rakt på en sida där du kan ladda ner dem.

Problemen började med den tidigare varianten har provat både, firefox o Chome den sistnämnde är otroligt seg tvångsavslutning på den.Tror att den gamla är korrupt därför tänkte jag prova med att byta.

Kan jag göra som jag skrev i första inlägget, med en ny Safari?
Tacksam för hjälp

Ursprungligen av ekorrbär:

har hittat något som heter Bookmarks.plist, finns dom där? Kan jag kopiera detta lägga det på skrivbordet sedan lägga tillbaka i den nya?

Svar ja, och filen ska ligga i Ditt användarnamn > Bibliotek > Safari > Bookmarks.plist

Ursprungligen av Mutant:

Svar ja, och filen ska ligga i Ditt användarnamn > Bibliotek > Safari > Bookmarks.plist

Tack för det svaret

1
Bevaka tråden