Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac i San Francisco på iPad lanseringen

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min bror Mats kommer finnas på plats i San Francisco på fredag morgon lokal tid (18.00 svensk tid) för att följa lanseringen och även plocka upp ett par nya iPads. Han kommer vara i denna butik: Apple Retail Store - San Francisco

Om det finns andra 99mac:are som befinner sig i USA eller kanske till och med i San Francisco kanske vi kan göra något kul, skriv gärna en kommentar nedan då.

Alla förslag till hur vi ska täcka lanseringen bäst är välkomna, ska vi testa live.99.se igen?

Vi har bestämt oss för att köra 99mac live på fredag - blir kul!

Inga önskemål i övrigt?

Jag har bett honom köpa fyra iPad 3 om möjligt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-13 14:25

Bilder är alltid kul
Jag vet inte hur mycket som är möjligt men om 99mac:s man på fältet kan växla några ord med personal i butiken vore det kul.

Kul, ser fram emot detta!

Intervju med personal står på önskelistan! Det lär vara kaotiskt där, så några längre diskussioner kan man inte räkna med. Kommer bli spännande att bevaka detta spektakel!

Mats lämnade landet vid 09.45 imorse och befinner sig någonstans över Atlanten. Han kommer med en kort rapport när han landat i SFO.

03.00 lokaltid (11.00 vår tid) börjar köandet vid AppleStore butiken

99mac - Live

Vi rullar igång vid 15.00 imorgon (eller tidigare om Mats står i kön redan då)

Jag har nu precis anlänt till San Francisco, här är det fortfarande torsdag och klockan är 23:20. Imorgon fredag 08.00 börjar 'The New iPad' säljas. Just nu är det ingen kö alls utanför butiken, vilket förvånade både mig och personalen inne på Apple Store. Vid tidigare lanseringar av iPad och iPhone har det varit folk som har tältat utanför butiken i flera dagar. Butikspersonalens gissning är att de första tappra köparna dyker upp kring midnatt.

Jag återkommer med liverapport från kön när jag själv är på plats!

Perfekt Mats - jag har startat en ny tråd på förstasidan:
http://www.99.se/artiklar/2793-99mac-forst-i-kon-vid-apple-store-san-francisco.html

Vi ses och hörs framåt 15.00 svensk tid (06.00 lokal tid)!

1
Bevaka tråden