Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PowerLogix G4 800 uppgradering

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-06-11 11:23

Det vore väldigt trevligt att hotta upp Cuben där hemma med ett PL-kort! När drar ni igång återförsäljningen igen, och vad handlar det om för priser?

Oj! Att det var sådan fart på dessa kort hade jag ingen aning om... Det låter mycket bra. Var på väg att sälja min G4 400 precis, men nu kommer det i ett annat ljus.

Är verkligen intresserad om Björnström & Co får igång importen igen.

2590:- exklusive?

Senast redigerat 2003-06-11 18:49
  • Oregistrerad
  • 2003-06-12 21:47

Hej. Då undrar man stillsamt vad en Dubbel 1.25 resp. 1.4 skulle hamna på i svenska kronor? Jag tror dom ligger på cirka 1000dollar.
Sist jag kollade verkade det vara ett ganska stort påslag om ca 30-40%.

Lennart

  • Oregistrerad
  • 2003-06-12 23:00

Jag vet inte om Recykler är samma företag som sköter import och försäljning av PL-korten, men om det är det verkar det svårt att få någon som helst kontakt med dem. J

ag har sedan många veckor tillbaka försökt få tag i dem för att svar på frågor ang frakt, garanti och om det går att köpa/hämta varor direkt från ngt lager eller så så man slipper frakten. Men inget svar. Konstigt och lite tråkigt.

  • Oregistrerad
  • 2003-06-13 01:10

www.novaint.com var de jag kollade med.
Tel. 031 80 03 30. Men det var som sagt ett tag sen. Då tog de 11449+moms för en dubbel 1.2:a. Dollarn va säkert mycket dyrare då. Dom hade inget på lager så vitt jag minns.

Lennart

Citat:

Skrevs ursprungligen av Goka
Jag vet inte om Recykler är samma företag som sköter import och försäljning av PL-korten, men om det är det verkar det svårt att få någon som helst kontakt med dem. J

ag har sedan många veckor tillbaka försökt få tag i dem för att svar på frågor ang frakt, garanti och om det går att köpa/hämta varor direkt från ngt lager eller så så man slipper frakten. Men inget svar. Konstigt och lite tråkigt.

Du har PM!

(jag finns på 08-612 90 20 dagtid 09.00 - 17.00)

Citat:

Skrevs ursprungligen av Pontus Sörlin
Oj! Att det var sådan fart på dessa kort hade jag ingen aning om... Det låter mycket bra. Var på väg att sälja min G4 400 precis, men nu kommer det i ett annat ljus.

Testa om din 400 klarar Dual CPU upgrade med denna lilla app!

Allt från Sawtooth 400 AGP och uppåt *ska* klara det verkar det som.

Jadå, Andersson. Funkar bra. Härligt.

Detta och Bostreams Scream verkar båda för en het sommar...

  • Oregistrerad
  • 2003-06-14 22:34

Vad är: "Bostreams Scream" för något?

Citat:

Skrevs ursprungligen av tcastudios
Vad är: "Bostreams Scream" för något?

Sorry. 26 Mbit uppkoppling (fast realistiskt är kanske 13 beroende på var någonstans på kopparkabeln man ligger.) Ny tjänst. 399 kr/mån.

  • Oregistrerad
  • 2003-06-29 18:59

Funderar på att köpa en G4 uppdatering till min cube men vilken.

Vad är det för prestanda vinst imellan 800 och 1.2?

och är det värt dom extra tusenlapparna.

  • Oregistrerad
  • 2003-06-30 03:17
Citat:

Skrevs ursprungligen av tcastudios
www.novaint.com var de jag kollade med.
Tel. 031 80 03 30. Men det var som sagt ett tag sen. Då tog de 11449+moms för en dubbel 1.2:a. Dollarn va säkert mycket dyrare då. Dom hade inget på lager så vitt jag minns.

Lennart

Säljs också hos PowerPC i Lidköping, även om det är sommartider i butiken där just nu. Man kan försöka komma fram i alla fall...
PowerPC

  • Oregistrerad
  • 2003-08-11 15:08
Citat:

Skrevs ursprungligen av haloone
Funderar på att köpa en G4 uppdatering till min cube men vilken.

Vad är det för prestanda vinst imellan 800 och 1.2?

och är det värt dom extra tusenlapparna.

Det kan jag svara på fredag, om det är värt det hela.

4890 exkl. kr för 1.2 GHz Encore / ST är inte dyrt.

Bevaka tråden