Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu är det klart: det blir ett Apple-event den 7 mars

Tråden skapades och har fått 98 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-03-07 20:24

The new iPad.... Hmmm Förvirrande...

Ursprungligen av AndyK:

The new iPad.... Hmmm Förvirrande...

väldigt ... vad blir nästa iPhone 5 ... "the new iPhone" ... och året där efter ???? "the new new iPhone"

alltså jag förstår att Apple vill göra detsamma som med iPod Touch, iPod Nano, iMac , Mac Pro osv ... alltså att deras namn inte påverkas .... så jag antar att man får börja prata årsmodeller när det gäller iPhone och iPad

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2012-03-07 22:17

En keynote utan Steve Jobs är ingen keynote...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-03-08 20:43

Jag tyckte Tim gjorde ett bra jobb. Lite snabb emellanåt, inte de konstpauser Steve brukade göra... men Tim var överraskande bra, tycker jag.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2012-03-08 20:48
Ursprungligen av kenjon:

Jag tyckte Tim gjorde ett bra jobb. Lite snabb emellanåt, inte de konstpauser Steve brukade göra... men Tim var överraskande bra, tycker jag.

Jag håller faktiskt med dig här, även om jag saknade Steve… Men Tim var riktigt bra, det kändes fint.

Ursprungligen av kenjon:

Jag tyckte Tim gjorde ett bra jobb. Lite snabb emellanåt, inte de konstpauser Steve brukade göra... men Tim var överraskande bra, tycker jag.

Han är ingen Jobs och jag tycker att både Scott Forstall och Phil Schiller är bättre än Tim på scenen, men jag tycker ändå att Tim gjorde ett bra jobb. Han har ju egentligen aldrig stått i rampljuset på detta sätt före Jobs klev av sin post, så från att ha varit en sidofigur vid kvartalsrapporter och liknande till att axla rollen som huvudperson vid Apples keynotes tycker jag han sköter sig bra.

Jag får en känsla av att Tim genuint tror på vad han säger och det är viktigt att förmedla, som när han avslutade med att säga att detta är bara början för Apple under 2012.

Vad jag saknade var att han stannade upp i 10 minuter och talade länge, detaljerat och väl om FCPX's roadmap och hur mycket och seriöst dom satsar på pro-segmentet och hintade om en ny fantastisk MacPro inom kort och...nå, drömma kan man ju...

Ursprungligen av Adrian B:

Han är ingen Jobs och jag tycker att både Scott Forstall och Phil Schiller är bättre än Tim på scenen, men jag tycker ändå att Tim gjorde ett bra jobb. Han har ju egentligen aldrig stått i rampljuset på detta sätt före Jobs klev av sin post, så från att ha varit en sidofigur vid kvartalsrapporter och liknande till att axla rollen som huvudperson vid Apples keynotes tycker jag han sköter sig bra.

Jag får en känsla av att Tim genuint tror på vad han säger och det är viktigt att förmedla, som när han avslutade med att säga att detta är bara början för Apple under 2012.

Ursprungligen av Zimmerman:

Vad jag saknade var att han stannade upp i 10 minuter och talade länge, detaljerat och väl om FCPX's roadmap och hur mycket och seriöst dom satsar på pro-segmentet och hintade om en ny fantastisk MacPro inom kort och...nå, drömma kan man ju...

Dröm på du men du har varit med tillräckligt länge för att veta att Apple håller fokus, speciellt inte på dessa specialevent. Ett iPad-event är inte ett event där Apple talar proffsprogram eller Mac Pro. Inte ens om de skulle ha en färdig ny Mac Pro nästa vecka.

Personligen bryr jag mig inte om FCPX eller Mac Pro men jag väntar otåligt på nyheter om Aperture 4. Men jag hade inga förväntningar på att det skulle nämnas i onsdags. Men jag kan också drömma som du om att Apple skulle prata roadmap så man får en aning om hur de satsar på en produkt. Det är dock inte likt Apple heller, tyvärr.

Bevaka tråden