Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tilläggsuppdatering till 10.7.3 för Time Machine

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-03-06 16:58

Tung uppdatering. Vägde hela 38 K för mig

Ursprungligen av Adrian B:

Är detta första gången Apple släpper en "tilläggsuppdatering"? Jag känner inte igen begreppet.

Till 10.6.8 kom en tilläggsuppgradering efter en månad och några dagar efter släppet av Lion. Sedan döpte de om kombo-uppdateringen till v 1.1, men de verkar inte ha uppdaterat 10.7.3 combo ännu.
Mac OS X 10.6.8 Supplemental Update
Mac OS X 10.6.8 Update Combo v1.1

Ursprungligen av IngoX:

Till 10.6.8 kom en tilläggsuppgradering efter en månad och några dagar efter släppet av Lion. Sedan döpte de om kombo-uppdateringen till v 1.1, men de verkar inte ha uppdaterat 10.7.3 combo ännu.
Mac OS X 10.6.8 Supplemental Update
Mac OS X 10.6.8 Update Combo v1.1

Ah så pass, den hade jag glömt bort.

Tydligen tar uppdateraren reda på om man använder TM eller inte - jag erbjuds inte denna uppdatering på någon av alla Macar jag använder :-D. Kollar väl om TM är påslaget eller om det finns någon specifik TM-fil på startdisken. Antar jag.
Ibland är Apple verkligen stilrena - besvärar inte i onödan :-).

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-03-06 22:23

Min Macmini och min iMac uppdaterades. Men inte sambons Macbook, trots att alla kör TM...

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2012-03-07 13:47

Kör Mac Pro med 10.7.3 och TM, men det fanns ingen patch att hämta för min maskin heller i Software Updates... Fick ta hem den manuellt

1
Bevaka tråden