Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logic och Lion

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en sprillans ny MacBook Pro quad core 2,2 Ghz, och 4 GB minne, med med OS X Lion. Har tidigare kört Snow Leopard och Logic 9, och har nu installerat Logic på nya datorn med Lion. Det funkar klockrent so far! Är det fler som kör Logic med Lion, så är jag intresserad av att höra om det funkar bra. Har hittills inte haft några stora projekt i Logic i nya datorn med Lion, och det är av intresse för mig att veta att den klarar det även då, då Lion kräver mer minne än SL. Tacksam för synpunkter och erfarenheter!

Kör Logic och Lion sedan Lion kom. No issues. (både Lion och Logic är ju Apple - skulle Logic kräva update p.g.a. Lion så skulle detta ha släppts snabbt efter eller i samband med Lion-släppet).

Tack för snabbt svar! Det funkar klockrent även för mig med Lion och Logic!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2012-03-06 11:07

Jag har inte haft några problem med kombinationen Logic och Lion i sig, dock så har jag märkt att vissa gamla AU pluggar är lite väl krasch benägna på Lion jämfört med hur dom var på Snow Leopard.

1
Bevaka tråden