Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple söker personal till första butiken i Sverige

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2012-02-23 12:54

Nå, nu kan det ju kanske ha att göra med att Apple Sverige ligger i Stockholm, men visst det ligger ju nära till hands.
Om du tittar på att söka _alla_ jobb inom Apple så finns det bara en plats och en region; "Svenska regionen" och platsen "Stockholm - Sweden"

Mååånga trådar i ämnet nu...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-02-23 20:08

Vore jag inte överkvalificerad skulle jag söka butikschefsjobbet

Hur många trådar behövs om samma sak?

Ursprungligen av keptang:

Hur många trådar behövs om samma sak?

Jae, några till behövs nog...

Angående alla som är uppåt väggarna över antalet trådar i ämnet: Jag länkade ju faktiskt till en av dessa trådar i min artikel, så va fan klagar ni över?

Näe, men seriöst, poängen med det som postas på som artiklar på förstasidan är inte att det måste vara unikt innehåll som inte diskuteras annars. Det går sällan att hinna före er andra även om jag försöker vara kvick. Så i det fall där det finns en aktuell diskussion (som jag känner till) så länkar jag till den.

Poängen med artiklarna är att ha en framsida som är lite levande med texter som är lite mera genomarbetade, gärna någon bild osv. Vi försöker inte på något sätt täcka hela nyhetsflödet, utan bara körsbärsplockar lite intressanta saker blandat med lite mera eget innehåll.

Att Apple ska öppna sin första butik i Sverige är en stor nyheten för vårt lilla land, så det förtjänar definitivt en placering på framsidan, oavsett om det är en eller femton trådar om det redan i forat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-02-24 20:52

Kul att det äntligen händer! Ser fram emot att få kliva in i denna 'Tempel of Mac' och jämföra med sina kusiner i världen som jag besökt tidigare; Tokyo, New York, London...

1
Bevaka tråden