Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådat tgb utan numpad

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Det finns bara den trådlösa tangentbordet (utan numpad) hos Apple. Jag har hittat en med tråd – utgången kan jag tänka mig. Lite coolt med USB-portar på sidorna. Är det för övrigt någon skillnad på den än på den trådlösa tgb:n?

Någon som vet?

Tack i förhand

D

Förutom att den med kabel har kabel och numpad, nej, inte direkt. Ett väldigt bra tangentbord för övrigt.

Njaaej, hmm den UTAN numpad menar jag. Jag har sett en sån MED kabel. Skiljer den sig från den UTAN kabel?

Ursprungligen av Dexter G:

Njaaej, hmm den UTAN numpad menar jag. Jag har sett en sån MED kabel. Skiljer den sig från den UTAN kabel?

Det förklarade jag iofs i min tidigare post. Den som inte har kabel har inte kabel och är utan numpad, annars är det inte mycket som skiljer.

Edit: Läste fel..

Senast redigerat 2012-02-21 21:30
Ursprungligen av Dexter G:

Hej
Det finns bara den trådlösa tangentbordet (utan numpad) hos Apple. Jag har hittat en med tråd – utgången kan jag tänka mig. Lite coolt med USB-portar på sidorna. Är det för övrigt någon skillnad på den än på den trådlösa tgb:n?

Du menar att den lilla tangentbordet (samma storlek som det trådlösa) fast med USB är borta? Det slutade säljas för över ett år sedan. Antagligen ingen som köpte det.

A1242
File:Apple iMac Keyboard A1242.JPG - Wikipedia, the free encyclopedia

Skillnaden mellan det och det trådlösa ska bara vara att du inte har någon USB-hub i det senare.

Tack för svaret. Det var en konstig formulering jag gav. Det som den sisttalande är riktigt på spåret. Tack, båda två.

D

1
Bevaka tråden