Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tv4 Fakta dokumentär om Steve Jobs på söndag

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

TV4Fakta sänder en ny fransk Dokumentär om Steve Jobs på söndag 19/2 kl. 21:00 (repris 2/3) Den är på 1timma - och lär väl inte vara samma som SVT sände för några veckor sedan.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-02-19 10:59

Dokumentär ikväll (19-feb-2012), Steve Jobs - mannen som förändrade världen

Ni missar väl inte dokumentären om Steve Jobs på TV4 fakta ikväll klockan 21:00.

Blandat: Trailer - Steve Jobs - mannen som förändrade världen - TV4 Play

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2012-02-19 11:43

Nej det gör jag inte. Skrev in en påminnelse i iPhonen redan förra helgen när jag såg trailern. Har nu även satt på inspelning i digitalboxen.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-02-19 12:59

Jag med. Upplyste även frun att TV:n var bokad, så att hon hann planera in ngt annat att hitta på.

Darn, hade tydligen inte TV4 Fakta hemma

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-02-20 07:59

Snabbskrollning av Steves och Apples liv. Grunden i dokumentären var bra, men den var alldeles för kort. En timme minus reklamavbrott är alldeles för lite, på två timmar utan reklam kanske man hade kunnat få lite djup i det.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-02-20 13:06

Det känns inte som att denna dokumentären kommer att ge något som de andra inte redan gjort. Hoppar över denna och ala andra dokumentärer. Väntar istället på en eventuellt kommande spelfilm om Steve Jobs.

Snuttifieringen når nya höjder :-D.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2012-02-20 18:33

Den var bra men alldeles för kort tycker jag. Kände mig lite stolt när de pratade om Steves återkomst till Apple och iMac som banade väg för vad Apple är idag. Har nämligen en iMac G3 rev A Bondi blue som fortfarande fungerar och den ligger i orginalkatongen i förrådet.

1
Bevaka tråden