Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ultimata tidpunkten att sälja sin 20 ACD

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2003-06-27 14:28

Ja då är frågan, spånar lite hur jag skall lägga upp mitt skärmbyte.. antar att Apple släpper nya skärmar nu till G5:orna.. en sådan måste jag ju ha till min, sitter på en 20 tums Cinema Display nu, så då måste man ju försöka sälja den precis innan det kommer nya annars kommer priset sjunka som en sten, men å andra sidan vill jag inte vara utan minst 20 tum widescreen än längre tid... undra om det finns någon bra matematisk formel för att räkna ut ultimat tidpunkt

  • Oregistrerad
  • 2003-06-27 14:33

Det verkar som om andra har hunnit före.

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2003-06-27 14:47
Citat:

Skrevs ursprungligen av Schuckert
Det verkar som om andra har hunnit före.

Dom är inte fula, tyvärr är det ju inte widescreen och inte en apple loga på dem.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Peter Esse
Dom är inte fula, tyvärr är det ju inte widescreen och inte en apple loga på dem.

Kolla T24-modellen. Den löser åtminstone ett av problemen.

Något att plocka in i sortimentet Schuckert?

  • Oregistrerad
  • 2003-06-27 15:51
Citat:

Skrevs ursprungligen av capojava
Kolla T24-modellen. Den löser åtminstone ett av problemen.

Något att plocka in i sortimentet Schuckert?

Lite jobbigt att motivera när man är AppleCenter, men jag skall kolla upp det. Sony liggar annars som nummer 2 i sortimentet.
Såg att Gandalf Danmark distribuerar, så svenska Gandalf kan ju inte ha svårigheter att ta hem dessa.

De verkar faktiskt grymt snygga. Vore intressant att vet vilken prisklass de ligger i. Skall köpa en Cinema Display snart, men den här kan vara ett alternativ.

Men jag håller med om att Apple loggan är trevlig

1
Bevaka tråden