Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Wireless Keyboard parkopplar inte

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Igår fick jag problem med mitt Apple Wireless Keyboard (äldre tjockare modell). Den tappade synkningen och imorse när jag skulle pröva att lägga till det, vill det inte alls.

Det är en PM G5 med en lös usb-kopplad blåtandsenhet som har funkat bra hittills.
Jag väljer att lägga till ny enhet (tangentbord) via blåtand.
Den hittar tangentbordet som regel
Men när det ska parkopplas står det och tuggar, inget händer. Trycker jag däremot på enter så får jag upp de åtta siffror jag ska knappa in för att det ska funka och sedan enter. Jag knappar in mina åtta siffror och trycker på enter men tangentbordet blir aldrig parkopplat.
Siffrorna står kvar och en liten grej snurrar nere i högra hörnet. Härifrån kommer jag inte vidare.

Behöver jag nollställa tangentbordet eller varför vill det inte bli parkopplat?

Hade stora problem med min magic mus igår, multi-touch slutade funka och sen gick det inte att parkoppla om den. Omstart hjälpte inte, men efter reset av PRAM & NVRAM så fungerade allt som tidigare.

Hjäl0per inte eller går inte då jag får sitta och klistra in bokstäver då jag har ett gkappande vanlgt tangentbord vissa bkstäver funkar nte. Å så har man ebb i kassan

1
Bevaka tråden