Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Knas med videoutgången efter senaste uppdateringen

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Etuna
  • 2012-02-11 21:41

Tjena!

Uppdaterade datorn här om dagen och efter omstart så flimrar skärmen och datorn laggar när jag kör på min externa skärm, kopplar jag ur skärmen så funkar det utan minsta bekymmer. Vet någon vad som kan ha hänt?

Datorn är en late 2008 13".

Ursprungligen av bnz:

Tjena!

Uppdaterade datorn här om dagen och efter omstart så flimrar skärmen och datorn laggar när jag kör på min externa skärm, kopplar jag ur skärmen så funkar det utan minsta bekymmer. Vet någon vad som kan ha hänt?

Datorn är en late 2008 13".

Operativsystem?

  • Medlem
  • Etuna
  • 2012-02-11 23:31

10.7.3 Lion, 8GB RAM och SSD disk.

Det är konstigt att det kom efter uppdateringen och omstarten. Vet inte om jag kan härleda det till det? Kan jag se någonstans vad det var för uppdateringar den installerade?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-02-12 01:09

Prova med att installera om uppdateringen med "Kombinerad OS X Lion 10.7.3-uppdatering".

  • Medlem
  • Etuna
  • 2012-02-12 02:07

Hej!

Hur installerar jag om den? Jag hittar den bara under programuppdatering men där kan jag bara markera den. Ursäkta min tröghet men har inte behövt pyssla såhär med datorn förut :-).

Gå in på Apple och under support -> downloads kan du ta ner filen.

  • Medlem
  • Etuna
  • 2012-02-12 10:54

Nu har jag testat det utan större framgång :(. Usch vad trist det är att sitta på 13" jmft mot 24". Finns det något sätt man kan testa MDP på? Tack för hjälpen hittills!

Update: Sekunden senare kollade jag in upplösningen på skärmen, 1080i istället för 1080p, bytte och nu är det som det ska vara!!

Tack för hjälpen ändå! Ha en fortsatt trevlig söndag!

1
Bevaka tråden