Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Superbowl XLVI

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2012-02-05 22:29

Är det någon mer än jag som sitter och väntar spänt på årets sporthändelse nr 1 (än så länge i alla fall)

Tyvärr åkte mitt lag ut i "semifinalen" men det om man är det minsta intresserad av sport på TV är Superbowl ett måste! Kanske en fördel att man inte direkt hejar på något av lagen - kan uppskatta produktionen och helheten mer. Madonna lirar i pausen...:cool:

posta hur det gick.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2012-02-05 23:02

Det blir en lång natt. Tyvärr är inget av mina favoritlag med i finalen även om tre av de fyra gick vidare till slutspelet.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-02-05 23:14

Får se hur länge man kan hålla sig vaken denna gången

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-02-06 08:13

New York Giants slog New England Patriots med 21–17

Jag trodde att det mest intressanta med Super Bowl alltid är reklamen som visas...:)

Samsung Mobile USA - Thing Called Love - YouTube

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-02-06 09:10

Det lär knappast dyka upp en stylus till iPhone, iaf inte inom överskådlig framtid. Steve var ju en stark motståndare till att man skull behöva en extra pryttel för att styra sin iPhone, iPad, iPod, etc.
Och jag kan faktiskt hålla med Steve, sen man plockade bor stylusarna från de smarta telefonerna har de blivit mycket smidigare att använda. Undra hur Samsung har tänkt?

Risken är väl att man får ta på sig en dumstrut om något år, då alla går och pekar på sina telefoner som man gjorde i början av 00-talet.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-02-06 09:48

Ja, en sådan stylus är crap.

Som Steve sa, människan är utrustad med tio st stylus'ar redan...vi behöver inte fler.

Jag hade gärna varit uppe och följt Superbowl men det fungerar inte mina vardagsrutiner. Stiger upp 06.15 och har fullt ös hela dagen, får ladda ner en HDTV version och se detta i efterhand om man lyckas pressa in det i schemat

  • Medlem
  • 2012-02-06 13:39

Martin - räcker att se halftime och typ sista quartern så sparar du lite tid. (säger en som somnade ifrån alltihop, nästan... Dvs - lose-lose situation...)

  • Medlem
  • Skövde
  • 2012-02-06 13:44
Ursprungligen av sax:

Martin - räcker att se halftime och typ sista quartern så sparar du lite tid. (säger en som somnade ifrån alltihop, nästan... Dvs - lose-lose situation...)

Håller med. Det var ganska segt och Madonnas halvtidshow var sådär kul.... Har du gott om tid så se showen och quarter 3 och 4.

"räcker med att se halftime och sista quartern" ?
Det tyder ju verkligen på att man inte är alls särskilt insatt i Amerikansk Fotboll....

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2012-02-07 01:07

Det var i sista quartern som allt hände... Madonna var en besvikelse.

Jag såg sista quartern igår och tycker hans touchdown 38 sekunder från slutet var hur cool som helst (han stannar och gör touchdown med rumpan). Nu i efterhand läste jag att det var ett misstag - han skulle INTE göra touchdown (!) utan råkade ramla baklänges. Målet var att stanna på 1 yard och sen dra ut på klockan tills det var dags för field goal och sen slut på matchen.

Nu fick ju Patriots en chans till att anfalla och dom skulle ju kunnat vinna med Touchdown i sista sekunden...

1
Bevaka tråden