Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bryce och två program till från Daz3d gratis bara idag.

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-02-05 23:26

Jag lyckas bara hitta en länk till DAZ Studio 4.0, inte någon av de andra två...

Du kan välja vilka produkter du ska köpa.

Ursprungligen av zinned:

Jag lyckas bara hitta en länk till DAZ Studio 4.0, inte någon av de andra två...

DAZ 3D - Free 3D Software and 3D Model Providers

Discount: -$829.85
Riktigt najsigt

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-02-06 02:15

Jag ska inte köpa, jag ska bara kunna ladda ner de gratis. Det lyckades jag med när det gäller Studio men inte de övriga två.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-02-06 02:26

Går fortfarande inte att bara ladda ner det, då måste man regga sig...det krävdes inte för Studio.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-02-06 08:24
Ursprungligen av zinned:

Går fortfarande inte att bara ladda ner det, då måste man regga sig...det krävdes inte för Studio.

Ja, du var tvungen att regga dig. Kunde det ju varit värt?
Man kan fortfarande ta del av erbjudandet.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2012-02-06 08:27

Det står klart och tydligt att "Free products require a newsletter subscription." o för det måste man registrera sig. Ärligt förstår jag inte problemet, tar 1 min och så får man program värda en hel del pengar gratis.

Men fan va kul, kommer fortfarande ihåg när jag som liten parvel fick med Bryce 2 med någon tidning och satt o lekte med det

Som det sagts ovan är de gratis men det kräver kanske att man registrerar sig för ett nyhetsbrev. Daz tog över distributionen av bland annat Bryce för några år sedan. Deras idé går ut på att erbjuda huvudverktyget gratis (iaf när det är en ny version på gång) o sedan sälja add-on moduler.

Jag kom på att jag redan hade ett log in o det funkade fortfarande, när jag gick in på kontosidan där de nedladdningsbara filerna finns så visade det sig att jag har fler filer att hämta.

Markerade några stycken...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-02-06 08:56

Jag förstod också till sist att det krävdes ett konto för några av applikationerna.

Det jag tycker är konstigt är att det gick utan problem att ladda ner Studio utan konto men att det krävs för övriga.

Ursprungligen av zinned:

Jag förstod också till sist att det krävdes ett konto för några av applikationerna.

Det jag tycker är konstigt är att det gick utan problem att ladda ner Studio utan konto men att det krävs för övriga.

Studio är deras egna program som alltid varit gratis. De övriga är licensierade eller måste väl finansieras på något vis. Chansen, för dem, är ju att något registrerar sig som Premiummedlem

Var observant på att Bryce 7 Pro än så länge inte är kompatibel med Lion. Programmet krashar när man försöker registera sig.
Förhoppningsvis kommer det en uppdatering som fixar den biten.

De övriga programmen Hexagon 2.5 och Daz Studio 4 Pro (64-bit) hade jag inga problem med.

Ursprungligen av The Real Viking:

Var observant på att Bryce 7 Pro än så länge inte är kompatibel med Lion. Programmet krashar när man försöker registera sig.
Förhoppningsvis kommer det en uppdatering som fixar den biten.

De övriga programmen Hexagon 2.5 och Daz Studio 4 Pro (64-bit) hade jag inga problem med.

Bra att du redan har kollat, jag såg att det stod att det inte var kompatibelt med Lion. Men tänkte att det kommer väl någon uppdatering senare, gratis eller till något billigt pris. Har haft Bryce sedan urminnes tider, kul program. Och alltid fått billiga uppdateringar. Bra att det andra är kompatibelt då, även om jag har för mig att jag läste något annat på något av programmen. När tid finnes, ska även jag kolla...

1
Bevaka tråden