Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad hände med TV-serien Homeland på SVT Play?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har följt den i mitt tycke utmärkta serien Homeland via SVT Play. När jag skulle se veckans avsnitt så verkar det vara slut på härligheten.. Eller är det bara en paus?
Ngn som vet?

ru4real?

Senast redigerat 2012-01-06 10:58

Homeland
Fråga: Har nästa avsnitt av "Homeland" utgått onsd. 4/1?
Svar: Ja, serien gör en veckas uppehåll. Nästa del (7) visas den 11 januari. Därefter kan du också se den på SVTPlay.

Homeland - Tittarservice | svt.se

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-01-13 23:34

Så onödigt det är med med dessa uppehåll.

Hursomhelst så har Homeland hittills varit sevärt. Ungefär som 24 Light.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-01-13 23:35

Dexter har också haft nyårsuppehåll från Canal +.

Som om han behövde ledigt. Det är ju inte live, liksom.

Homeland växte, bra säsongsavslut...

Har precis sett alla avsnitt inom loppet av tre dagar, absolut bästa sätt att se sådana här TV serier. Man lever i serien på ett helt annat sätt än om man ser ett avsnitt i veckan. Det blir som en riktigt lång film, men när man tänker tillbaka så känns det som en 2 timmars film, tiden går så fort.

Helt fantastisk serie, på alla nivåer; spänning, relevans, tanke ställande. Så fantastiskt skrivet och regisserat att man inte ens tänker på det som en TV serie utan som något väldigt verkligt och relevant. Skulle nästan sätta den på nivå med The Wire, men å andra sidan så finns det ingenting som kommer ända fram där, så lämnar den tråden.

Absolut sevärt av alla anledningar!!

Slutar precis så fantastiskt som det bara kunde göra!!

Alltså, en helt okej serie, men finns flera jag skulle sätta framför den, t ex Dexter, Californication, Nurse Jackie och Bored To Death. För att inte nämna den excellenta norska Dag.

Ursprungligen av Capeman:

Alltså, en helt okej serie, men finns flera jag skulle sätta framför den, t ex Dexter, Californication, Nurse Jackie och Bored To Death. För att inte nämna den excellenta norska Dag.

Smaken är som baken...

  • Medlem
  • International user
  • 2012-01-15 09:54

Synd inte alla avsnitt finns på SVT Play.. Vill också se ju

1
Bevaka tråden