Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med ATGs hemsida

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det flera än jag som plötsligt fått problem med ATGs hemsida? Klicka på tidningarnas tipps eller fem som tippar fungerar ej,någon som har någon lösning?

Vilket operativsystem kör du?
Vilken webbläsare (och version) använder du?
Vilken version av Flash Player har du?

Var på ATGs sajt hittar man de två funktioner som du har problem med? Jag kan inte hitta dem.

Senast redigerat 2011-12-18 02:02

Jag har ändrat trådens rubrik. Bara "Atg" säger inte ett dugg om vad frågan faktiskt gäller.

/Mod

Kör OSX 6.8 Safari 5.1.2 Flash Player den senaste. ATGs sajt klicka tippsen så kommer dessa fram, detta har fungerat tidigare men inte nu.Google Chrome har jag testat nu den fungerar.

Ursprungligen av ekorrbär:

...klicka tippsen så kommer dessa fram...

Du får ursäkta , men jag hittar inget som heter "tippsen". Du får nog guida lite mer i detalj var man hittar detta.

På ATGs startsida finns expert tipps, klicka där då kommer det andra fram. Crome fungerar ej Safari.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-12-19 20:57

Jag ser ingenting om experttips på ATG:s startsida, vare sig i Chrome eller Safari. Måste man vara inloggad för det?

En sida helt konstruerad i Flash - det måste nog vara bland de värsta jag sett år 2011.

Nej ser inte heller något sådant.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-20 13:18

Jag får fram experttipsen, det och hela ATG.se funkar för mig som den ska. Jag kör Lion och senaste versionen av flash. Brukar spela en till två gånger i veckan och har aldrig stött på några problem. Ett tips är att avinstallera flash och installera det igen.

Har fått tipps att ta bort blockera popupfönster, men utan resultat.Till vänster på ATGs start sida finns experttipsen, detta har fungerat tidigare men nu ej.
Tack stile skall testa detta.

Ursprungligen av stile:

Jag får fram experttipsen, det och hela ATG.se funkar för mig som den ska. Jag kör Lion och senaste versionen av flash. Brukar spela en till två gånger i veckan och har aldrig stött på några problem. Ett tips är att avinstallera flash och
installera det igen.

Samma här och inga problem

1
Bevaka tråden