Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

blir det fler nyheter

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inte för att jag tycker att de nyheter som kommit är för fjuttiga -tvärtom men man får lite av blodad tand och vill ha mer.

blir det inga mer nyheter på wwdc?

eller när kan det tänkas att de släpper ny mus, med fler än en knapp och ett nytt tangentbord.?

Och hur blir det med piles som en del rykten har florerat med?

Kan det tänkas att det kommer mer nyheter i Panther när det skeppas?

Och varför släpps det så sent som i slutet av året när en del utvecklare fick det redan i måndags - var detta enbart en beta, eller har jag fått detta om bakfoten?

en tanke slog mig.

en del utvecklare har tidigare sagt att vissa kort för exempelvis video inte kunnat göras så kraftfulla pga av arkitekturen i den gamla G4, som tex den slöare bussen och de slöare pci platserna.

så nu borde det kunna komma en drös av tyngre prylar till macen.

eller vad tror ni?

Citat:

Skrevs ursprungligen av draags
en tanke slog mig.

en del utvecklare har tidigare sagt att vissa kort för exempelvis video inte kunnat göras så kraftfulla pga av arkitekturen i den gamla G4, som tex den slöare bussen och de slöare pci platserna.

så nu borde det kunna komma en drös av tyngre prylar till macen.

ja - det hade ju inte varit fel - PC stoltserar ju med grafikkort med 256 MB Vram för 4000 kronor - vi kan max ha 128 MB och då kan vi bara välja mellan två kort

1
Bevaka tråden