Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med översättaren i Dashboard

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2011-12-15 11:30

Hej!

Finns det någon som kan hjälpa mig. Jag har fått problem med translatorn i dashboard:'(
Så fort jag skriver in ett ord som jag vill ha översatt, så kommer i översättnings rutan:
Suspected Terms of Service Abuse Please see
API Access Notice - Google Code
Vad är det som riktigt hänt!:mad:
Jag har enbart översatt något enstaka ord ibland, så för den skull skall den väl inte flippa ur totalt:confused:
Snälla alla ni som är mer dator kunniga :"> Kan ni berätta vad som hänt och hur jag skall få translatorn att funka igen:">
Tack på förhans

Om man läser dokumentet som länken leder till så säger detta något om att servicen ej längre är tillgänglig. Om man klickar på länken "docs" vid "Translate API" till höger i fönstret kommer man till denna sida där informationen säger att tjänsten numer endast är tillgänglig som betald tjänst Google Translate API v2 - Google Code

Den gamla tjänsten som jag antar att du använt, slutade gälla o fungera per 1 december 2011

mao: hitta en annan översättare...eller köp en ordbok i bokhandeln för Google translator är inte alltid så mycket att lita på

  • Medlem
  • International user
  • 2011-12-15 18:11

TACK snälla för svaret:D

1
Bevaka tråden