Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 5.1 beta tillgänglig för registrerade utvecklare

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som rubriken. Finns lite att läsa, bl a om referenser till en ny iPad, i länken nedan.

Apple seeds first iOS 5.1 beta, Xcode 4.3 beta (release notes included) | 9to5Mac | Apple Intelligence

  • Medlem
  • International user
  • 2011-11-29 08:14
Ursprungligen av Capeman:

Som rubriken. Finns lite att läsa, bl a om referenser till en ny iPad, i länken nedan.

Apple seeds first iOS 5.1 beta, Xcode 4.3 beta (release notes included) | 9to5Mac | Apple Intelligence

...och ny iPhone och även ATV.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2011-11-29 18:42

En ny ATV ser man fram emot, förhoppningsvis med stöd för 1080p

Har lagt in 5.1 b2 nu på 4S och iPad 2, rullar på fint, snabbare än någonsin.

Ursprungligen av keptang:

Har lagt in 5.1 b2 nu på 4S och iPad 2, rullar på fint, snabbare än någonsin.

Men vad är egentligen nytt? Det enda jag sett om både ettan och tvåan är batterifix och nu i tvåan då att kunna radera foton i Photo Stream. Måste väl vara något mer skoj, eller?

Ursprungligen av Capeman:

Men vad är egentligen nytt? Det enda jag sett om både ettan och tvåan är batterifix och nu i tvåan då att kunna radera foton i Photo Stream. Måste väl vara något mer skoj, eller?

Buggfixar m.m.
Inte en massa nya funktioner i dessa releaser, dock en del som att kunna ta bort foton i PhotoStream som du skriver.

edit: Glömde skriva att det händer väldigt mkt i bakgrunden som vanliga användare inte ser när det gäller APIs och så.

Senast redigerat 2011-12-12 23:17
Ursprungligen av keptang:

Buggfixar m.m.
Inte en massa nya funktioner i dessa releaser, dock en del som att kunna ta bort foton i PhotoStream som du skriver.

edit: Glömde skriva att det händer väldigt mkt i bakgrunden som vanliga användare inte ser när det gäller APIs och så.

Misstänkte det. Tycker det låter mer son en x.0.2-release. Man är så van vid att få lite nya funktioner för slutanvändaren i x.1-releaser.

Trevligt, kör en OTA-uppatering nu.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-01-09 20:11

Härligt!
Ge mig en Alfa.......ä

Väldigt tacksam för att få tillbaka valet att stänga av 3G igen! (MacRumors).

Ursprungligen av Jock Scott:

Väldigt tacksam för att få tillbaka valet att stänga av 3G igen! (MacRumors).

Ja, det finns i 5.1 som macrumours säger.

Hoppas de jobbat lite med Musik-appen. Den har buggat rätt rejält för mig sen 5.0.

Men vad händer? Nu vill jag ha den...

(Håller de på med att täppa till jb-hålet eller vad?)

  • Medlem
  • International user
  • 2012-02-01 17:45

Jag har velat ha den LÄNGE!!!!

1
Bevaka tråden