Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Attention to detail... Jojo...

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Detta är en bild av min jobbtelefon, en HTC Desire S som nyss uppgraderade till HTC Sense 3.0. När jag visar detta till mina kollegor som inte har iphone så säger de bara "du är så bortskämd" eller "det är bara översättningen till svenska"

Jag tycker att det är billigt... riktigt billigt...

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-12-08 20:45

En sådan detalj skulle driva mig till vansinne.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-12-08 22:07

Snacka om petitesse
r.

Gissar att Androjdfolk är nöjda med second class när det kommer till gränssnitt.

Helvetet är en plats där man får en skitkass Andojdlur fastlimmad med cyanoakrylat i näven....

  • Medlem
  • 2011-12-08 22:38
Ursprungligen av Goflorp:

Gissar att Androjdfolk är nöjda med second class när det kommer till gränssnitt.

Helvetet är en plats där man får en skitkass Andojdlur fastlimmad med cyanoakrylat i näven....

OT: Jag är snart beredd att yta till vilken androidlur som helst efter att ha stoppat i IOS5 i min 3Gs. Sicket nerköp.

Ursprungligen av Baron:

OT: Jag är snart beredd att yta till vilken androidlur som helst efter att ha stoppat i IOS5 i min 3Gs. Sicket nerköp.

Eller så kan man ju uppdatera en 3 år gammal lur till en färskare.
Efter 3GS kom 4 och sedan kom 4S....

det är ju lite "damned if you do, damned if you don't" över get held.
Hade de inte tillåtet ios 5 på 3GS hade det vart "hitlerfasoner" av Apple....
Då tillåter vi det... gud vad det seegar... hur kan de mä ....

Baron, du är nog den förste jag hört som inte tycker iOS 5 fungerar bra på en 3GS.

Goflorp, fast om det nu hade fungerat dåligt så stämmer inte riktigt ditt argument enligt ovan eftersom de fortfarande säljer 3GS nya, med iOS 5 förinstallerat. Hade varit mer logiskt om Apple i så fall hade pensionerat 3GS.

  • Medlem
  • 2011-12-08 23:25

Många på jobbet upplever samma sak dom jag.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-12-09 01:08

"Vem ska man tro på, tro på, tro på nu " hur OS 5 funkar på en 3GS.

Sanningen är väl att det funkar. Apple påstår väl inget annat. Sedan har vi väl alla olika uppfattningar hur det ska funka, men då bör man knappast jämföra med en iPhone 4 om nu någon skulle göra det.

Sedan är det väl upp till var och en att bedömma om man ska köra OS 5 på en 3GS, många älskar sina kära 3GS telefoner och blundar kanske för själva fartupplevelsen ett kort ögonblick i sin iver att OS 5 funkar, men man kanske ska ligga lågt med att OS 5 funkar lika bra på en 3GS som en iPhone 4.

Ingen har väl hitills påstått det och förhoppningsvis får det så förbli

Nåja, nu handlade väl inte den här tråden om IOS5 och 3Gs direkt:)

Det fungerar även om det inte är direkt ryckfritt - men jag slipper knepiga avstavningar...

Världen är inte vad den brukade vara: Nuförtiden är tydligen till och med Helvetet så blekt att de eviga plågorna utgörs av sånt strunt som felaktiga avstavningar. Djävulen har verkligen sjangserat.

  • Medlem
  • 2011-12-09 09:31
Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Världen är inte vad den brukade vara: Nuförtiden är tydligen till och med Helvetet så blekt att de eviga plågorna utgörs av sånt strunt som felaktiga avstavningar. Djävulen har verkligen sjangserat.

Oroa dig inte. Du vet väl att djävulen bor i detaljerna...

Det är i alla fall inte särskrivet:)

Skämt åsido så är lite konstigt att det blir så där på låsskärmen. På övriga skärmar så skuggar den ut för långa namn.

För övrigt, är helvetet ett egennamn?

Ursprungligen av BlackSmp:

Det är i alla fall inte särskrivet:)

Skämt åsido så är lite konstigt att det blir så där på låsskärmen. På övriga skärmar så skuggar den ut för långa namn.

För övrigt, är helvetet ett egennamn?

Det är en intressant fråga, det anses ju iaf vara en plats, och de stavas ju vanligtvis med stor bokstav, men hursomhelst så tyckte jag det kändes som en liten kompensation för den uttunning som Helvetet (sic!) fått utstå, och att det liksom ger lite mer must. Poetisk frihet helt enkelt.

  • Medlem
  • 2011-12-10 00:51
Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Det är en intressant fråga, det anses ju iaf vara en plats, och de stavas ju vanligtvis med stor bokstav, men hursomhelst så tyckte jag det kändes som en liten kompensation för den uttunning som Helvetet (sic!) fått utstå, och att det liksom ger lite mer must. Poetisk frihet helt enkelt.

Platser: Källaren, Landsbygden, Månen, Sta'n, Skärselden, Purgatorio...
Eller tillstånd kanske är bättre? Evig plågan, Lidande.

  • Avstängd
  • 2011-12-09 22:26

Helvetet är här och nu då det jävlas där och då... liksom

Det är något analt över hela diskussionen, inte sant?

  • Medlem
  • 2011-12-10 11:39

Sant.

Det beror på vilken diskussion vi menar? Den som jag startade eller sidospåret om Helvetet/helvetet?

Ursprungligen av BlackSmp:

Det beror på vilken diskussion vi menar? Den som jag startade eller sidospåret om Helvetet/helvetet?

Jag syftade, helt medvetet på hela diskussionen, men om du vill dela upp den i två delar så syftar jag på båda –.det är analt att bry sig om en ful avstavning i en mobiltelefon också. Det är ju bara en telefon liksom.

1
Bevaka tråden