Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny beta-version (11.2) av Flash ute nu

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-11-23 13:08

11.2.202.96 ute nu. Massor med nyheter.

Jag kan inte hitta några nyheter. Är det en beta? Senaste skarpa verkar fortfarande vara 11.1.102.55.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-11-23 14:55
Ursprungligen av M. Sundbom:

Jag kan inte hitta några nyheter. Är det en beta? Senaste skarpa verkar fortfarande vara 11.1.102.55.

Oj, mitt fel. De brukar skriva på macupdate förstasida när det fortfarande är en beta. Mycket riktigt, det är en beta fortfarande.

  • Medlem
  • 2011-11-23 18:51
Ursprungligen av acke:

11.2.202.96 ute nu. Massor med nyheter.

Vilka är nyheterna, och är det värt nedladdning? Var hittar jag senaste betan?

Många nyheter under skalet, men den största för vanliga flash-konsumenter är förmodligen multi-threaded video decoding, vilket kommer att göra vissa typer av film väldigt mycket snabbare. Om jag inte missminner mig så är det också ännu fler saker som hårdvaruaccellereras

Adobe Flash Player 11.2 Beta for Desktops | applications, content and videos - Adobe Labs

  • Medlem
  • 2011-11-24 00:27
Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Många nyheter under skalet, men den största för vanliga flash-konsumenter är förmodligen multi-threaded video decoding, vilket kommer att göra vissa typer av film väldigt mycket snabbare. Om jag inte missminner mig så är det också ännu fler saker som hårdvaruaccellereras

Adobe Flash Player 11.2 Beta for Desktops | applications, content and videos - Adobe Labs

Tack!

Ovanstående 9 inlägg har brutits ut och flyttats hit från en annan tråd.

/Mod

1
Bevaka tråden